  • Data: 2004-01-05 00:01:04
    Temat: Re: Za jakie dlugi grozi kara pozbawienia wolnosci?
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żadnych przeliczników nie ma, bo nie siedzi się za dług!
    > W ogóle, jeśli coś się "przelicza", to raczej okres w jakim nie płaciło
    > się alimentów.
    > I o jakiej kasie za odsiadkę piszesz???

    myslalem ze moze za okres wiezienia czy aresztu nalezy sie jakas kasa ktora
    np. poszlaby dla wierzyciela (dziecka).
    jestem przypadkiem w takiej sytuacji ze ojciec ma juz sprawe w prokuraturze
    bo ogole nie placi alimentow, ale do tej pory byl Fundusz Alimentacyjny (to
    on zlozyl zawiadomienie do prokuratury). Teraz bedzie :-(

    Kuba