  • Data: 2004-01-05 21:27:19
    Temat: Re: Za jakie dlugi grozi kara pozbawienia wolnosci?
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czekaj, ty poważnie rozważasz że oprócz wiktu, ochrony i opierunku
    > więzień dostaje jeszcze *pieniądze* (za to że siedzi) - czy źle
    > zrozumiałem ??

    za samo lezenie w celi to moze niekoniecznie :)
    ale jesli podczas wiezienia pracuje? kase pewnie dostaje do reki i sam nia
    dysponuje (siedzi w koncu za uchylanie sie od obowiazku alimentacyjnego a
    nie za dlug).
    tak sie tylko łudzę, ze moglbym dostac jakas czesc dlugu od ojcajesli by go
    skazali.
    wiem jak to brzmi, ze ojciec do wiezienia a ja dostaje za to kase, ale nie
    bede tu moze opisywal sytuacji rodzinnej...

    pozdr
    Kuba