  • 1. Data: 2006-04-22 14:08:24
    Temat: ZUS i zasilek chorobowy.
    Od: "maurycy" <m...@p...onet.pl>

    Witam i pozdrawiam.

    Aby sie za duzo nie rozpisywac bede sie streszczal.
    Po trzech latach Sadow z w/w instytucja zostal mi wyplacony zasilek
    chorobowy.
    We wszystkich mozliwych instancjach Sad przyznanwal mi racje ale ZUS sie
    odwolywal.
    Na ostatniej rozprawie Sad uznal ze ZUS zle zinterpretowal przepisy.
    W koncu wyplacono mi nalezne pieniadze. I teraz pytania.
    1. Czy ZUS powinien wyplacic mi tez odsetki ustawowe czy nie?
    Weglug przepisow jezeli ZUS nie wyplacil w terminie nie ze swojej winy to
    nie powinien.
    Ale Sad stwierdzil zla interpretacje przepisow co dla mnie jest jednoznaczne
    z wina ZUSu.
    2. Jaki jest okres po jakim moge sie zwrocic o wyplate reszty pieniedzy?
    (minelo juz 4 mc)
    3. Gdzie pisac pismo? Do ZUSu czy odrazu do Sadu.

    Pozdrawiam.
    Maurycy.

  • 2. Data: 2006-04-22 16:23:51
    Temat: Re: ZUS i zasilek chorobowy.
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    maurycy wrote:
    > Na ostatniej rozprawie Sad uznal ze ZUS zle zinterpretowal przepisy.
    > W koncu wyplacono mi nalezne pieniadze. I teraz pytania.
    > 1. Czy ZUS powinien wyplacic mi tez odsetki ustawowe czy nie?

    Odpowiedź znajdziesz w wyroku.

  • 3. Data: 2006-04-22 16:42:04
    Od: "maurycy" <m...@p...onet.pl>

    Odpowiedź znajdziesz w wyroku.

    Tak wlasnie myslalem. Nie domagalem sie odsetek bo myslalem ze jest to
    ustawowo naliczane.
    Ale i tak jestem zadowolony bo dalm sobie rade bez prawnika :-)

    Pozdrawiam.