    From: "maurycy" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ZUS i zasilek chorobowy.
    Date: Sat, 22 Apr 2006 16:08:24 +0200

    Witam i pozdrawiam.

    Aby sie za duzo nie rozpisywac bede sie streszczal.
    Po trzech latach Sadow z w/w instytucja zostal mi wyplacony zasilek
    chorobowy.
    We wszystkich mozliwych instancjach Sad przyznanwal mi racje ale ZUS sie
    odwolywal.
    Na ostatniej rozprawie Sad uznal ze ZUS zle zinterpretowal przepisy.
    W koncu wyplacono mi nalezne pieniadze. I teraz pytania.
    1. Czy ZUS powinien wyplacic mi tez odsetki ustawowe czy nie?
    Weglug przepisow jezeli ZUS nie wyplacil w terminie nie ze swojej winy to
    nie powinien.
    Ale Sad stwierdzil zla interpretacje przepisow co dla mnie jest jednoznaczne
    z wina ZUSu.
    2. Jaki jest okres po jakim moge sie zwrocic o wyplate reszty pieniedzy?
    (minelo juz 4 mc)
    3. Gdzie pisac pismo? Do ZUSu czy odrazu do Sadu.

    Pozdrawiam.
    Maurycy.