  • 1. Data: 2003-10-06 07:24:42
    Temat: ZASADA WAUTOWOŚCI - prosze o pomoc
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

    Witam jak teraz wygląda sprawa zasasdy walutowości, mam w umowie konieczność
    zamieszczenia wzmianki o tym iż zapłata nastąpi w USD czy możę tak być czy mam
    napisać ze zapłata ma nastapić np. nie w kwocie 100 usd ale rownowartosci 100
    USD z zlotych polskich.

    Dzieki czekam na odp

  • 2. Data: 2003-10-09 12:51:29
    Temat: Re: ZASADA WAUTOWOŚCI - prosze o pomoc
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Oct 2003, wrote:

> [...]
    >+ napisać ze zapłata ma nastapić np. nie w kwocie 100 usd ale rownowartosci 100

    Ja zawsze wpisuję "w równowartości" (przyjmuję [niestety ?] też !).
    I określ wtedy szczegółowo wg czego ta "równowartość", a jak kurs
    NBP to który (sprzedaż/kupno/średni) i z którego dnia - bo nie
    ma "dnia obowiązywania", jest tylko "dzień ogłoszenia" i jak
    źle wpiszesz to przed 11:30 nie wystawisz faktury :) albo nie
    dasz rady wystawić w poniedziałek :)
    Ostatnio kilka razy wstawiałem do umowy (a po kolei wszyscy
    "decydenci" kontrahenta wywalali) "z dnia wystawienia lub
    dnia poprzedniego", w końcu zostało... Uff... !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2003-10-25 13:22:27
    Od: Karol <a...@u...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]
    > ma "dnia obowiązywania", jest tylko "dzień ogłoszenia" i jak
    > źle wpiszesz to przed 11:30 nie wystawisz faktury :) albo nie

    To nie umwawiaj sie na kursy NBP :-)

    Pozdrawiam,
    Karol