  • 1. Data: 2003-10-06 07:34:25
    Temat: Pracownik ochrony - co musi okazac ?
    Od: "blonDIE" <c...@z...reklame.dziekuje.rejestracje.pl>

    Czy pracownik ochorny musi nosic podpisany identyfikator ze zdjeciem ? Czy
    ust. o ochr. danych os. tego zabrania ?

    Czy taki pracownik musi miec jakies kwalifikacje, szkolenia itp ?

    Szukam haka na jednego ciecia, ktory przepedza studentow parkujacych na
    parkingu jednego marketu. A kto nie pojedzie - ten ma przebite opony.

    blonDIE (one & only) @ work

  • 2. Data: 2003-10-06 07:44:24
    Temat: Re: Pracownik ochrony - co musi okazac ?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    Użytkownik "blonDIE" <c...@z...reklame.dziekuje.rejestracje.pl> napisał w
    wiadomości news:blr5qt$fse$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Szukam haka na jednego ciecia, ktory przepedza studentow parkujacych na
    > parkingu jednego marketu.

    Popraw mnie jeśli się mylę, ale parking marketu nie jest bezpłatnym
    parkingiem uniwersyteckim i raczej jest przeznaczony dla klientów owego
    supermarketu

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-10-06 08:18:41
    Od: "blonDIE" <c...@z...reklame.dziekuje.rejestracje.pl>

    Oczywiscie, nie jest prakingiem uniwersyteckim.
    Ale :
    - parking jest duzy, bardzo duzy i spokojnie zmieszcza sie klienci i
    studenci
    - parking jest dla klientow, wiec jesli robie tam zakupy - to jestem
    klientem (a faktycznie, kupuje sie tam zarcie jak sa zajecia)
    - nie upowaznie to pracownika 'ochrony' do przebijania opon i hamskich
    odzywek

    blonDIE (one & only) @ work

  • 4. Data: 2003-10-06 08:24:36
    Od: "Św. Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "blonDIE" <c...@z...reklame.dziekuje.rejestracje.pl> napisał w
    wiadomości news:blr8an$siq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > - nie upowaznie to pracownika 'ochrony' do przebijania opon i hamskich
    > odzywek

    Pisze się "chamskich" panie student ;)
    Zgłosić Policji jeśli są dowody. Polować na nie jeśli ich brak.

    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2003-10-06 08:34:05
    Od: "blonDIE" <c...@z...reklame.dziekuje.rejestracje.pl>

    Sw. Leszek czuwa. A nie "h" bo "hamulec" ? ;)

    PS. Ledwo dostal beatyfikacje na PMS, zalatwil sobie kanonizacje, a juz reka
    opatrznosci trzyma wszystko w kupie :)
    blonDIE (one & only) @ work

  • 6. Data: 2003-10-06 08:40:01
    Od: "Św. Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "blonDIE" <c...@z...reklame.dziekuje.rejestracje.pl> napisał w
    wiadomości news:blr97m$3sp$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Sw. Leszek czuwa. A nie "h" bo "hamulec" ? ;)
    >
    > PS. Ledwo dostal beatyfikacje na PMS, zalatwil sobie kanonizacje, a juz
    reka
    > opatrznosci trzyma wszystko w kupie :)

    Zamiast siedzieć przy kompie bierz aparat fotograficzny w łapkę i startuj na
    polowanko. Czekam na rezultaty (bedę się modlił a wiesz że mam bliżej do
    mikrofou;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2003-10-06 14:04:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli faktycznie cieć przebija opony, to musicie się przejść do właściwej
    terenów jednostki policji i porozmawiać. Tylko zebrać dane kilku
    pokrzywdzonych. Wówczas ktoś się zasadzi na kretyna i go złapie. Po za tym
    parkingi Hipermarketów z reguły są monitorowane. Skoro przebito Wam gumy,
    to zgłoście Policji. Oni pójdą i sprawdzą na monitoringu i może uda się
    udowodnić mu te uszkodzenia mienia. Jeżeli parking jest ogólnodostępny, to
    cieć nie ma prawa nikogo wyrzucać. Jeśli to robi, to przeszedł bym się do
    Dyrektora marketu i z nim pogadał. Podejrzewam, że cieć nie czyni tego z
    inicjatywy dyrekcji, bo tej zależy na renomie a nie odstraszaniu klientów.
    W ostateczności, jeśli cieć będzie nachalny, to wezwać policję przez
    komórkę i złożyć na idiotę zawiadomienie o kierowaniu gróźb karalnych lub
    też zmuszaniu Was do określonego zachowania. Ustawa Prawo o Ruchu Drogowym
    dość wyraźnie określa katalog osób uprawnionych do wydawania poleceń
    kierującemu (w szczególności poleceń zmiany miejsca parkowania) i w śród
    nich nie wymieniono ochroniarzy.

  • 8. Data: 2003-10-09 12:44:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Ja wKF:

    On Mon, 6 Oct 2003, Robert Tomasik wrote:
    [...]
    >+ też zmuszaniu Was do określonego zachowania. Ustawa Prawo o Ruchu Drogowym
    >+ dość wyraźnie określa katalog osób uprawnionych do wydawania poleceń
    >+ kierującemu (w szczególności poleceń zmiany miejsca parkowania)

    ...na drogach publicznych. I AFAIK zaleca stosowanie się do jej
    rozwiązań poza nimi. *ZALECA*, że tak powiem... ;)
    Chyba że mi pozwolisz jeździć po swoim podwórku :)

    pozdrowienia, Gotfryd