  • 1. Data: 2003-10-06 06:19:22
    Temat: Pytanie dotyczące książeczki mieszkaniowej!
    Od: "Bartek" <b...@p...fm>

    Witam
    Mam następujący problem, Przymierzam się z narzeczoną do zakupu mieszkania
    na kredyt, niestety ponieważ nie mam umowy na stale tylko zlecenie moja
    osoba przy braniu kredyty nie gra roli. Tak więc kredyt weźmie moja
    narzeczona, ale ja mam książeczkę mieszkaniową. Jak to rozwiązać najlepiej
    aby jak naj mniej strącić i coś z tej książeczki wyciągnąć.
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2003-10-06 18:08:09
    Temat: Re: Pytanie dotyczące książeczki mieszkaniowej!
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <blr1i0$n0a$1@atlantis.news.tpi.pl>, Bartek wrote:
> [...]
    > narzeczona, ale ja mam książeczkę mieszkaniową. Jak to rozwiązać najlepiej
    > aby jak naj mniej strącić i coś z tej książeczki wyciągnąć.

    Kupcie mieszkanie na współwłasność.

    Renata

  • 3. Data: 2003-10-06 18:11:08
    Od: "Bartek" <b...@p...fm>

    Witam
    .

    > Kupcie mieszkanie na współwłasność.
    Ale czy wtedy nie będzie sprawdzana zdolność kredytowa moja (bo ja jej nie
    mam).
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 4. Data: 2003-10-06 18:52:45
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <blsba5$95k$1@nemesis.news.tpi.pl>, Bartek wrote:
    > Witam
    > .

    > Ale czy wtedy nie będzie sprawdzana zdolność kredytowa moja (bo ja jej nie
    > mam).

    Nie bardzo wiem po co mieliby sprawdzać Twoją zdolność skoro to nie Ty
    bierzesz kredyt. Być może problem pojawi się w wysokości kredytu, ale
    przecież spytanie w banku nic nie kosztuje.

    Renata

  • 5. Data: 2003-10-06 19:49:21
    Od: "Bartek" <b...@p...fm>

    > Nie bardzo wiem po co mieliby sprawdzać Twoją zdolność skoro to nie Ty
    > bierzesz kredyt. Być może problem pojawi się w wysokości kredytu, ale
    > przecież spytanie w banku nic nie kosztuje.
    O właśnie o to mi chodziło, że może zmienić się wartość kredytu.
    Wiem że te pytania mogą się wydawać proste ale w tych sprawach jestem
    laikiem.
    Pozdrawiam
    Bartek