  • 1. Data: 2003-10-30 07:35:42
    Temat: ZAIKS / STOART - o co tu chodzi ?
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Jak to jest z tymi oplatami dla tego typu podmiotow ? Mamy siec sklepow i
    umowe z Zaiksem (i placimy im za publiczne odtwarzanie). A teraz przyszedl
    jakis STOART i kaze nam ze soba podpisac umowe i im placic. Co to jest ?
    komu naleza sie w koncu te oplaty za sluchanie muzyki w sklepach ?

    Fantom

  • 2. Data: 2003-10-30 08:32:22
    Temat: Re: ZAIKS / STOART - o co tu chodzi ?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > umowe z Zaiksem (i placimy im za publiczne odtwarzanie). A teraz przyszedl
    > jakis STOART i kaze nam ze soba podpisac umowe i im placic. Co to jest ?

    Odeslij ich do ZAIKSU po swoja prowizje ;)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 3. Data: 2003-10-30 08:32:25
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > Odeslij ich do ZAIKSU po swoja prowizje ;)

    Powaznie czy zart ?

    Fantom

  • 4. Data: 2003-10-30 08:44:42
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał

    > Powaznie czy zart ?

    w przyszla srode jestem umowiony ze STOARTEM na rozmowe,
    to jakby co podziele sie informacja.

    Neko

  • 5. Data: 2003-10-30 18:38:32
    Od: "Paweł Baranowski" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakis STOART i kaze nam ze soba podpisac umowe i im placic. Co to jest ?
    > komu naleza sie w koncu te oplaty za sluchanie muzyki w sklepach ?

    To chyba nie ta grupa. Nie chcac jej zasmiecac odsylam do ustawy o prawie
    autorskim i prawach pokrewnych (np.
    http://prawo.interia.pl/kodeksy?aid=7585) STOART to Związek Stowarzyszeń
    Artystów Wykonawców (www.stoart.org.pl). A najkrócej - opłaty za odtwarzanie
    muzyki w sklepach - należą się wszystkim podmiotom uprawnionym z ww. ustawy
    i pod wskazanymi tam warunkami.

    Pozdr. - PB

    ---

  • 6. Data: 2003-10-30 21:37:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ZAiKS zbiera tantiemy w imieniu Autorów i kompozytorów. STOART zaś w
    imieniu wykonawców tych utworów. Jednemu i drugiemu należą się tantiemy.

  • 7. Data: 2003-10-31 02:45:48
    Od: "Arek" <a...@n...com>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > A teraz przyszedl jakis STOART i kaze nam ze soba podpisac umowe i im placic.

    Przychodzi i każe sobie płacić? Moze mafia?
    Przynajmniej oni tak robią, chociaż chyba nie upierają się by poprzeć to umową ;)

    Pozdrawiam
    Arek

  • 8. Data: 2003-10-31 11:21:05
    Temat: Re: [OT] ZAIKS / STOART - o co tu chodzi ?
    Od: "Piotr C." <p...@m...com>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak to jest z tymi oplatami dla tego typu podmiotow ?

    A ja dorzucę jeszcze jedno pytanie. Bo stowarzyszenia reprezentują określone
    wytwórnie/artystów. A co jeśli gram muzykę nazwijmy to "egzotyczną" (np.
    jakieś małe wytwórnie z Jamajki ale bądź co bądź komercyjne)?

    pozdr.

  • 9. Data: 2003-10-31 17:32:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Fantom rzecze: