  • 11. Data: 2003-11-01 09:53:22
    Temat: Re: Wznosc prawo jazdy zrobionego w USA, w Polsce
    Od: PN<p...@S...pl>

    > jak dobrze pamiętam to Polacy honorują amerykańskie, ale nie
    odwrotnie.
    > Dlatego napisalem, ze jak bedzie "prawdziwym" amerykaninem", a
    nie tylko
    > przyszywanym, to na amerykanskim w Polsce pojeździ.
    > Mogę się mylić, jeśli chodzi o to honorowanie.

    Eee panowie,ja bylem w USA rok temu przez pol roku i jeden jedyny
    raz policja sie do mnie przyssała za to że ściąłem ciągłą linie skręcając
    w lewo na parking.Pokazałem im nasze prawo jazdy (to nowe) i
    gliniarz na nie popatrzył i nic mi nie zrobił.Jedynie mnie kulturalnie
    pouczył że nie wolno ścinać.Żeby było do końca ok,pokazałem mu
    jeszcze międzynarodowe prawo jazdy którego wielkość wzbudziła w nim
    zdumienie.Zresztą amerykanskie prawo jazdy zrobiłem bo sie
    dowiedziałem że zdaje sie po 3 miesiacach ważność polskiego u nich
    sie wyczerpuje (tak mi powiedziano,nie wiem czy to prawda).Tak na
    marginesie,zrobienie ichniejszego prawa jazdy jak pewnie wiadomo,to
    po prostu śmiech w żywe oczy.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2003-11-01 09:59:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy prawo jazdy zrobione w USA jest tez chonorowane w Polsce,

    Z pewnością nie jest "chonorowane".

    Leszek

  • 13. Data: 2003-11-01 10:00:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> napisał w
    wiadomości news:zLJob.87927$vL1.1091095@news.chello.at...

    > troche to popieprzone mowiac delikatnie i totalnie bez sensu, bo z koleii
    > wyksztalcenie nabyte za granica jest chonorowane,

    Nie. Nie jest "chonorowane" ;))

    Leszek

  • 14. Data: 2003-11-01 10:04:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PN" <p...@S...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w lewo na parking.Pokazałem im nasze prawo jazdy (to nowe) i
    > gliniarz na nie popatrzył i nic mi nie zrobił.

    Polskie prawko jest prakiem międzynarodowym a amerykańskie nie ponieważ USA
    nie podpisało konwencji genewskiej.
    Ich "stanowe" prawka są bezwartościowe.Wyjeżdżając za granicę muszą w
    urzędzie "kupować" międzynarodowe.

    Pozdr
    Leszek

  • 15. Data: 2003-11-01 10:23:43
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał
    w wiadomości news:bo008k$bj0$1@topaz.icpnet.pl

    > Nie. Nie jest "chonorowane" ;))

    Nie będzie to "żart z pogrzebu" więc sobie zażartuję.
    Patrząc na ten wątek można zauważyć iż duża część
    "odpowiadaczy" *honoruje chonorowanie* :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie zawsze mów co wiesz, ale zawsze wiedz co mówisz."

  • 16. Data: 2003-11-01 10:50:43
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Patrząc na ten wątek można zauważyć iż duża część
    > "odpowiadaczy" *honoruje chonorowanie* :)

    Co świadczy o postępującym analfabetyźmie. I dlatego uważam że na Polskich
    grupach błędy ortograficzne powinno się pietnować gdyż jest to
    demoralizujące.Nie można przymykać oczu na nieuctwo bo ani się obejrzymy a
    sami zaczniemy walic byki.

    Pozdr
    Leszek

  • 17. Data: 2003-11-01 11:15:11
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

> [...]
    ^ ę ^ przecinek
    > demoralizujące.Nie można przymykać oczu na nieuctwo bo ani się obejrzymy a
    ^ ć

    Masz rację. ;)

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 18. Data: 2003-11-01 11:18:28
    Od: <c...@w...pl>

    Tak na
    > marginesie,zrobienie ichniejszego prawa jazdy jak pewnie wiadomo,to
    > po prostu śmiech w żywe oczy.
    > Pozdrawiam

    A jak ma wygladac skoro jest to traktowane prawie jak ID.

    A poza tym jest to traktowanie swojego obywatela, rezydenta albo
    tylko osobe ktora posiada Social Security No (tylko ten nr jest
    potrzebny do zrobienia prawa jazdy) w sposob ludzki. Nie wiem
    czy tak jest we wszystkich stanach, ale w IL po zdaniu egzaminu
    praktycznego dostajesz prawo jazdy prawie ze od reki.
    A nie czekac pol miesciaca.

  • 19. Data: 2003-11-01 11:19:55
    Od: <c...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr 'Gerard' Machej" <g...@a...eu.org> napisał w
    wiadomości news:bo04jv$89f$1@zeus.man.szczecin.pl...
    Polskich
    > ^ przecinek
    > ^ ę ^ przecinek
    > ^ spacja ^ przecinek
    ^ ,
    > ^ ć
    >
    > Masz rację. ;)

    To chyba moja wina:))
    Mam kwit na dyslekcje :)

  • 20. Data: 2003-11-01 11:36:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr 'Gerard' Machej" <g...@a...eu.org> napisał w
    wiadomości news:bo04jv$89f$1@zeus.man.szczecin.pl...
    Polskich
    > ^ przecinek

    Mówiłem o rażących błędach ortograficznych a nie o braku polskich liter,
    literówkach oraz interpunkcji. Precz z przecinkami;))

    Pozdr
    Leszek