  • 51. Data: 2003-11-03 13:08:51
    Temat: Re: Wznosc prawo jazdy zrobionego w USA, w Polsce
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:bo5mge.3jk.1@p.i.k.i...

    > Oczywiście, że wiem. Kiedyś cyganie w taborach także
    > nie mieli stałego zameldowania.

    Bzdura . W Polsce są tysiące ludzi nie mający żadnego zameldowania. Zostali
    wymeldowani a nikt nigdzie ich nie zameldował.

    > To, że wpis w owym dokumencie nie odpowiada
    > stanowi faktycznemu.

    Odpowiada. Nie ma żadnego wpisu.I to jest stan faktyczny.

    > Chyba odpowiedziałem?.

    Jak widzisz , źle.

    > To, że twierdzisz iż w prawku nie musi być wpisu
    > o miejscu zamieszkania.

    Ja nie twierdzę. Ja stwierdziłem fakt. Zadzwoń do miejscowego WK i zapytaj
    się czy może byc wydane prawo jazdy bez wpisanego miejsca zmeldowania.
    Potem wróć i przeproś ładnie.

    Jeśli uważasz że taki wpis MUSI byś to podaj przepis a nie pleć trzy po
    trzy.

  • 52. Data: 2003-11-03 13:34:07
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał
    w wiadomości news:bo5k0u$pbn$1@topaz.icpnet.pl

    > Bzdura . W Polsce są tysiące ludzi nie mający żadnego zameldowania.
    > Zostali wymeldowani a nikt nigdzie ich nie zameldował.

    Wcale nie bzdura, oni (cyganie) czuli się zaszczuci przez
    rząd zmuszający ich o osiadłego (meldunku) trybu życia.
    Ci o których Ty mówisz, to tak jak w przeszłości wspomniani
    przeze mnie cyganie, wybrali wolność.
    Mały odsetek z tych ludzi nie przyczynił się do stanu w jakim
    się teraz znaleźli. Przeważenie sami sobie zgotowali_wybrali
    "ten los".

    > Odpowiada. Nie ma żadnego wpisu.I to jest stan faktyczny.

    Leszku, czytaj między linijkami. Stan stanem, ale czy
    taki dokument jest ważny? O to mi chodziło. :)

    > Jak widzisz , źle.

    ROTFL , ale za to *ładnie* :)

    > Ja nie twierdzę. Ja stwierdziłem fakt. Zadzwoń do miejscowego WK i
    > zapytaj się czy może byc wydane prawo jazdy bez wpisanego miejsca
    > zmeldowania. Potem wróć i przeproś ładnie.

    Leszku!, ja mam już krótką pamięć, ale TY...? Przecież w poprzednim
    (pierwszym?) poscie napisałem, cytuję:

    "Nie wiem jak jest z tymi nowymi prawkami (jeszcze mam stare)
    , ale w tych książeczkowych był adres zamieszkania(...)"

    Kiedyś posługiwanie się prawkiem bez aktualnego adresu
    zamieszkania (takiego jak w dowodzie osobistym) było
    karane mandatem.
    Mój post nie był postem stwierdzającym, a tylko przypuszczającym.

    > Jeśli uważasz że taki wpis MUSI byś to podaj przepis a nie pleć trzy po
    > trzy.

    Hmm, a jeśli tylko do trzech umiem?. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wystrzegajcie się pierwszego odruchu,

  • 53. Data: 2003-11-03 13:46:16
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Wcale nie bzdura, oni (cyganie)

    Nadal pieprzysz bez sensu. Odpisz konkretnie czy zdajesz sobie sprawe że w
    Polsce żyją tysiące ludzi bez zameldowania??

    > Leszku, czytaj między linijkami. Stan stanem, ale czy
    > taki dokument jest ważny? O to mi chodziło. :)

    Podaj przepis który mówi o "nieważności "prawka bez miejsca zameldowania.

    > Kiedyś posługiwanie się prawkiem bez aktualnego adresu
    > zamieszkania (takiego jak w dowodzie osobistym) było
    > karane mandatem.

    Jesteś głupi czy tylko prowokacyjnie udajesz głupiego?
    Co innego niezgodność adresu ze stanem faktycznym a co innego brak adresu
    wynikający z faktu braku zameldowania (o czym jest ten wątek).
    Za trudne dla ciebie?

    > Hmm, a jeśli tylko do trzech umiem?. :)

    Takich też podejrzeń nabrałem.
    Zwróć uwagę że na grupie nie jesteśmy sami. Odpowiada Ci wizerunek pajaca??
    Chcesz coś dodać? Pisz konkretnie.

    Pozdr
    Leszek

  • 54. Data: 2003-11-03 14:26:23
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał
    w wiadomości news:bo5m72$qvo$1@topaz.icpnet.pl

    > Nadal pieprzysz bez sensu. Odpisz konkretnie czy zdajesz sobie sprawe
    > że w Polsce żyją tysiące ludzi bez zameldowania??

    To Ty *pieprzysz bzdury jak mało który* . Co to ma do
    rzeczy, że w Polsce żyją murzyni, cyganie, Leszki i ludzie
    bez meldunku.

    > Podaj przepis który mówi o "nieważności "prawka bez miejsca
    > zameldowania.

    Czy to Tobie takie trudne do zrozumienia iż *ja nie twierdzę*
    a tylko *się pytam_powątpiewam*

    > Jesteś głupi czy tylko prowokacyjnie udajesz głupiego?

    Myślałem, że jesteś poważniejszym facetem, ale tego
    typu teksty mówią za siebie.

    > Takich też podejrzeń nabrałem.

    To i wybitnym psychologiem też jesteś?

    > Zwróć uwagę że na grupie nie jesteśmy sami. Odpowiada Ci wizerunek
    > pajaca?? Chcesz coś dodać? Pisz konkretnie.

    Bez obaw, nie odbiorę Ci palmy pierszeństwa..

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Żonę należy trzymać krótko. Najwyżej dwa, trzy lata."

  • 55. Data: 2003-11-03 14:34:25
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]

    > To Ty *pieprzysz bzdury jak mało który* . Co to ma do
    > rzeczy, że w Polsce żyją murzyni, cyganie, Leszki i ludzie

    Oto odpowiedź godna kretyna.

    > Czy to Tobie takie trudne do zrozumienia iż *ja nie twierdzę*
    > a tylko *się pytam_powątpiewam*

    "Wygląda na to iż jest to ważny_niezbędny
    wpis w tym dokumencie."

    Tak. To jest pytanie.

    > To i wybitnym psychologiem też jesteś?

    Tu wystarczy nawet amator żeby stwierdzić że masz poważne problemy ze
    zdrowiem psychicznym.

    EOT
    Co to za przyjemność kopać się z koniem.

    Leszek

  • 56. Data: 2003-11-03 19:22:39
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    konczac ta zalosna wsype trola lesia dodam, ze na nowych prawkach jedna z
    informacji jest adres zameldowania i nie ma zadnego znaczenia czy w polsce
    ladowalo ufo, albo czy sa bezdomni
    na prawku podany jest adres zameldowania, a pytanie nalezy postawic takie,
    czy jest to wazna i nizebedna informacja do wydania polskiego prawa jazdy
    czy nie, czy musi to byc adres zameldowania, stalego pobytu czy aktualnego
    zamieszkania

  • 57. Data: 2003-11-03 19:48:48
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> napisał w
    wiadomości news:3Wxpb.147587$vL1.1852335@news.chello.at...

> [...]
    > ladowalo ufo, albo czy sa bezdomni
    > na prawku podany jest adres zameldowania,

    Albo rubryka ta pozostaje pusta w przypadku osób bez zameldowania. O czym na
    pewno nie wiesz .Zadzwoń trollu do WK i się o tym dowiedz.
    Potem wróć i ładnie przeproś. I to się nazywa wsypa żałosny dupku.

    Leszek