    From: "jas" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wywóz śmieci - obowiązkowy przymus???
    Date: 4 Feb 2006 22:28:30 +0100

    > Gospodarka komunalna nie, ale jeśli nie zawrzesz to powiadomią Straż
    > Miejską, ta zajmie się Tobą, paragrafów (ustawa o utrzumaniu czystości w
    > gminach, jakoś tak) nie pamiętam, ale obowiązek masz, nie wierz bezsensownym
    > doradcom typu "Jak im podasz KTO, to Ci
    > dadzą spokój"
    > poza tym nie jest możliwe takie segregowanie odpadów by wszystkie były
    > surowcem do dalszego przerobu, więc jakoś musisz się ich pozbyć
    > Pozdrawiam
    > Darek

    Ja mieszkam w małej miejscowości oddalonej od najbliższego miasta prawie 9km a
    straży miejskiej to nie ma nawet w tym miasteczku które jest oddalone ode mnie
    o te 9km a co dopiero u mnie? Napisałem już że nie korzystam z kontenera ani
    nie korzystałem śmieci do lasu nie wyrzucam i nie wyrzucałem odzież i obuwie
    noszę tak aby jeszcze inni później mogli się nią cieszyć - oddaję biedniejszym
    których nie brakuje. Są nawet pojemniki na taką odzież! kupujemy zdrową żywność
    praktycznie w 99,9% w opakowaniach szkalanych lub puszkach które później po
    segregacji sprzedaję na pobliskim skupie biorę na to faktury i dostaję za to
    pieniądze! Gazety i reklamy oddaję też Zużyte części komputerowe skupują firmy
    różnorakie które płacą za taki proceder żużyte kartridże też się sprzeda i
    zarobi. Powtarzam że nie jestem śmieciarzem aby zatruwać i zaśmiecać swoje
    środowisko oraz nie kupuję wielu rzeczy w pięknych ładniych kolorowych
    opakowaniach które to później fruwają po całym okolicznym terenie. Zeby się
    nikt nie czepiał te 0,01% które nie sprzedam na skupie kompostuję i też na tym
    korzystam! Mało tego Gospodarka komunalna wręcz żada abym produkował i
    segregował dla nich odpady ponieważ jeśli nie oddam w przeciągu kwartału
    żadnych posegregowanych odpadków to będę płacił dodatkowo więcej za taki
    proceder - 30%więcej niż bym płacił dotychczas. Jakim prawem pytam się po raz
    drugi??? Chyba będę musiał to poruszyć na wyższym szczeblu i napisać o tym
    szerzej bo to jest moim zdaniem haracz który będę płacił jak ulegnę.