  • Data: 2006-02-05 17:43:14
    Temat: Re: Wywóz śmieci - obowiązkowy przymus???
    Od: leon <L...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mało
    > tego śelekcjonuję szkło(wszelkie butelki słoiki), papier, plastik.
    > Zawoże to
    > wszystko do pobliskiego skupu - za to że zawiozę to wszystko dostaję
    > pieniądze
    > oraz faktury wraz z opisem co i ile przywiozłem. Ponieważ zdrowo się
    > odżywiamy
    > z moją rodziną wybieram takie produkty które pakowane są w pojemniki
    > szklane
    > żaden plastik!. Wszelkie inne odpadki typu skóoorki od ziemniaków jabłek
    > itd
> [...]

    moze jestem dziwny ale nie da sie wysztkiego posegregowac, badz kupic w
    opakowaniach nadajacyh sie do powtornego wykorzystania. czyli musisz
    gdzies je wyrzucac. Starych butow nie przerobisz czy dasz rodzinie.

    W krawkowie istnieje tez inne rozwiazanie dla domow jednorodzinnych.
    Kupuje sie worki, pare zeta za sztuke , w cenie jest wliczona oplata za
    wywoz. kupujesz 2 takie i masz swiety spokoj.

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka