  • Data: 2006-02-05 20:48:03
    Temat: Re: Wywóz śmieci - obowiązkowy przymus???
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W krawkowie istnieje tez inne rozwiazanie dla domow jednorodzinnych.
    > Kupuje sie worki, pare zeta za sztuke , w cenie jest wliczona oplata za
    > wywoz. kupujesz 2 takie i masz swiety spokoj.
    >
    > leon

    no a co z umową i jeśli kupię takie worki nie od gospodarki tylko gdzie indziej
    to oni mi będą wywozić co kraj to obyczaj ale my żyjemy w Polsce i prawo jest
    jednakowe dla wszystkich
    Pytam się na jakiej podstawie gmina a zo za tym idzie gospodarka komunalna robi
    takie porządki Gdzie to jest zapisane?
    jas