  • 1. Data: 2003-06-12 08:06:36
    Temat: Wyrejestrowanie odbiornika TV
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Hello!

    Co należy zrobić, żeby podziękować firmie TVP S.A. za współpracę? Czy
    wystarczy napisać do nich pisemko o tym, że nie mam telewizora i od dziś nie
    płacę? Czy ktoś ma prawo wejść mi potem do mieszkania żeby ten fakt
    sprawdzić?

    Pzdr

    A.

  • 2. Data: 2003-06-12 09:59:38
    Temat: Re: Wyrejestrowanie odbiornika TV
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > Co należy zrobić, żeby podziękować firmie TVP S.A. za współpracę? Czy
    > wystarczy napisać do nich pisemko o tym, że nie mam telewizora i od dziś
    nie
    > płacę?
    Należy zabrać ze sobą książeczkę opłat radiowo-telewizyjnych, udać się na
    pocztę i zgłosić wyrejestrowanie telewizora (wszystkie formalności na
    miejscu).

    >Czy ktoś ma prawo wejść mi potem do mieszkania żeby ten fakt sprawdzić?
    teoretycznie tak, ale Ty nie masz obowiązku wpuścić kogokolwiek do SWOJEGO
    mieszkania. Żeby wejść do Twojego domu i dokonać "rewizji" odnośnie
    rzeczonego telewizora, będą musieli albo mieć Twoją zgodę i umówić się z
    Tobą (w dogodnym dla CIebie terminie) - godzinę wcześniej zanosisz telewizor
    do np. suszarni, albo przyjść z nakazem prokuratora, a wątpię by któryś
    prokurator bawił się takimi du****ami.
    pozdrawiam:-)
    ewcia

  • 3. Data: 2003-06-12 10:08:05
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Ewcia" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Należy zabrać ze sobą książeczkę opłat radiowo-telewizyjnych, udać się na
    > pocztę i zgłosić wyrejestrowanie telewizora (wszystkie formalności na
    > miejscu).

    A jeśli nie mam takiej książeczki...? ;-)

    Pzdr

    A.

  • 4. Data: 2003-06-12 10:20:39
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Ali Gator wrote:

    > A jeśli nie mam takiej książeczki...? ;-)

    To w jaki sposob placiles abonament?

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 5. Data: 2003-06-12 10:30:43
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > A jeśli nie mam takiej książeczki...? ;-)
    to też trzeba iść na pocztę i zgłosić najpierw fakt zgubienia/zniszczenia
    książeczki. Też wszystko załatwisz na miejscu.

    ewcia

  • 6. Data: 2003-06-12 11:28:39
    Od: "Rachwalski Andrzej" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl>

    przy okazji tematu
    jesli mam tv i dekoder cyforwy na ktorym jedyny program po polsku to tvn i
    tvn7 to musze placic czy nie ?
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-06-12 11:47:49
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Rachwalski Andrzej" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl> napisał w
    wiadomości news:bc9o6a$5nv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > przy okazji tematu
    > jesli mam tv i dekoder cyforwy na ktorym jedyny program po polsku to tvn i
    > tvn7 to musze placic czy nie ?

    opłata jest za posiadanie tv

  • 8. Data: 2003-06-12 11:50:08
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > jesli mam tv i dekoder cyforwy na ktorym jedyny program po polsku to tvn i
    > tvn7 to musze placic czy nie ?
    > pozdrawiam

    Tak - to jest oplata za posiadanie odbiornika TV a nie za ogladanie
    poszczegolnych programow.

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 9. Data: 2003-06-12 12:34:58
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

> [...]
    > przy okazji tematu
    > jesli mam tv i dekoder cyforwy na ktorym jedyny program po
    > polsku to tvn i tvn7 to musze placic czy nie ?

    Niestety tak.

    To się tylko _nazywa_ "abonament RTV".

    W rzeczywistości to jest _podatek_ od luksusu (posiadania odbiorników RTV).

    Czyli: kolejna metoda żerowania na obywatelu przez niekompetentne władze,
    nie potrafiące w inny sposób łatać wszelkich dziur budżetowych.

  • 10. Data: 2003-06-12 15:28:33
    Od: klawy <k...@3...net>

    On Thu, 12 Jun 2003 11:59:38 +0200, "Ewcia" <m...@m...pl> wrote:

> [...]
    >do np. suszarni, albo przyjść z nakazem prokuratora, a wątpię by któryś

    Tak, ale jest inna możliwość sprawdzenia. Jeżeli masz kablówkę lub np.
    wizjetv to właśnie od niej mogą sie dowiedzieć, ale to podpada pod
    ochronę danych osobowych (chyba). A nawet jeśli powiedzą że masz
    kablowke wiec musisz miec tv to można im odpowiedziec ze masz w
    komputerze tuner tv i na nim oglądasz sobie programy i zgodnie z
    polskim prawem nie musisz płacic bo nie masz telew...

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net
    http://www.boobies.nl/klawy