    From: "Marek" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy na czas określony
    Date: Sun, 8 May 2005 19:44:03 +0200

    > Oczywista pomyłka pracodawcy. Złożył oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o
    > pracę więc oświadczenie musi dotyczyć aktualnej umowy. To okoliczność bez
    > znaczenia.

    No tak, ale co to znaczy oczywista pomyłka.
    Według mnie niesie ona skutki prawne tak jak w przypadku np. umów w systemie
    argentyńskim do którego osoby się wpisywały tak naprawdę nie wiedząc o tym.
    Albo np. czy oczywistą pomyłką może być to że żona podpisała umowę z
    możliwością dwutygodniowego wypowiedzenia, a oczywiście nie chciała takiej,
    albo oczywistą pomyłką może być brak zera na końcu sumy pensji.

    Może to tak sarkastycznie ale tak to widzę.