  • 1. Data: 2004-02-05 01:58:13
    Temat: Wypadek samochodowy - sprawa odszkodowania
    Od: "tilith" <t...@n...pl>

    Witam.
    Bralem udzial w wypadku samochodowym, w ktorym wia lezy ewidwntnie po
    stronie drugiej osoby (wymuszenie pierwszenstwa). Czy jest jakas szansa na
    otrzymanie odszkodowania za zniszczony pojazd biorac pod uwage, ze moj
    samochod nie mial wykupionego AC?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-05 08:55:07
    Temat: Re: Wypadek samochodowy - sprawa odszkodowania
    Od: "ii" <i...@i...ii>

    Użytkownik "tilith" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stronie drugiej osoby (wymuszenie pierwszenstwa). Czy jest jakas szansa na
    > otrzymanie odszkodowania za zniszczony pojazd biorac pod uwage, ze moj

    Jeśli zawezwaliście policję na miejsce wypadku, to nie widzę problemu i nie wiem
    dlaczego robisz sobie problem z braku AC. Dlaczego niektórzy ludzie muszą sobie
    wymyślać nieistniejące problemy, tego nie wiem. AC służy do wypłaty odszkodowań
    w innej okoliczności niż opisana wyżej.
    Jedziesz do ubezpieczalni sprawcy i tam załatwiasz sobie wypłatę odszkodowania z
    jego OC i po sprawie. Szczegółów co i jak dowiesz się na miejscu w ubezpieczalni
    sprawcy (tam gdzie winowajca miał wykupione OC).

  • 3. Data: 2004-02-05 22:41:38
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "ii" <i...@i...ii> napisał w wiadomości

> [...]
    ubezpieczalni
    > sprawcy (tam gdzie winowajca miał wykupione OC).

    o ile mial wykupione...

    p.
    W,

  • 4. Data: 2004-02-08 00:20:10
    Od: "Krzysiek M." <s...@w...pl>

    Jeśli nie nie miał to od tego jest Fundusz Gwarancyjny :)

    --
    Krzysiek M.