  • 1. Data: 2007-11-06 20:11:17
    Temat: Wypadek przy pracy - czas zglaszania
    Od: "Mark7777" <m...@p...fm>

    Witam serdecznie

    Znajomy mial wypadek w pracy i od tego czasu jest na zwolnieniu L-4 - w
    jakim maxymalnym czasie ma prawo to zglosic,aby bylo uznane za wypadek w
    pracy (w momencie zaistnieania tego zdarzenia nie zostalo to zgloszone).

    Serdecznie dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam Mark7777

  • 2. Data: 2007-11-06 21:43:23
    Temat: Re: Wypadek przy pracy - czas zglaszania
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Mark7777 pisze:
> [...]
    > jakim maxymalnym czasie ma prawo to zglosic,aby bylo uznane za wypadek w
    > pracy (w momencie zaistnieania tego zdarzenia nie zostalo to zgloszone).

    nie wiem czy jest gdzieś w przepisach jakiś termin zgłoszenia wypadku.
    nam zawsze wałkowali na różnych szkoleniach, że powinno zgłosić się taki
    fakt niezwłocznie po zaistnieniu. jeśli nie może osoba poszkodowana,
    wtedy obowiązek taki ma świadek zdarzenia.

  • 3. Data: 2007-11-07 17:34:09
    Od: "Mark7777" <m...@p...fm>

> [...]
    > zawsze wałkowali na różnych szkoleniach, że powinno zgłosić się taki fakt
    > niezwłocznie po zaistnieniu. jeśli nie może osoba poszkodowana, wtedy

    THX za odpowiedz - ale wydaje mi sie,ze termin jakis musi byc - tylko
    ciezko sie do tego dogrzebac .......

    Pozdrawiam Mark7777

  • 4. Data: 2007-11-08 20:40:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mark7777 pisze:

    > Znajomy mial wypadek w pracy i od tego czasu jest na zwolnieniu L-4 - w
    > jakim maxymalnym czasie ma prawo to zglosic,aby bylo uznane za wypadek w
    > pracy (

    Nie ma terminu. Tylko trzeba będzie się "tłumaczyć" z opóźnienia, a
    zakład pracy pewnie wykorzysta to do odmowy uznania wypadku.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 5. Data: 2007-11-10 22:43:17
    Od: "Mark7777" <m...@p...fm>

    > Nie ma terminu. Tylko trzeba będzie się "tłumaczyć" z opóźnienia, a zakład
    > pracy pewnie wykorzysta to do odmowy uznania wypadku.

    Serdeczne THX