  • 1. Data: 2007-11-06 17:28:47
    Temat: prawo wlasnosci
    Od: j...@o...pl (klama)

    Mój ojciec przebywa na stałe za granica,matka mieszka w Polsce,rodzice nie
    maja rozwodu,ani separacji prawnej.Jaki dokumet ojciec musialby
    przysłac,zeby matka mogla wykupic mieszkanie spoldzielcze,bez koniecznosci
    przyjazdu ojca do polski?

    --
    Wyslano z serwisu -> http://www.dokumenty.kredycik.pl

  • 2. Data: 2007-11-06 17:43:50
    Temat: Re: prawo wlasnosci
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "klama" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > maja rozwodu,ani separacji prawnej.Jaki dokumet ojciec musialby
    > przysłac,zeby matka mogla wykupic mieszkanie spoldzielcze,bez koniecznosci

    Musi sporządzić w konsulacie RP i przeslac sporządzone w formie aktu
    notarialnego oświadczenie o wyrażeniu zgody małżonkowi na dokonanie
    czynności zarządu majątkiem wspólnym wraz z pełnomocnictwem.

  • 3. Data: 2007-11-07 00:56:34
    Od: "Mariusz" <s...@o...pl>

    przy czym pozwole sobie dodac ze aktu notorailnego w ambasadzie nie spiszesz...
    sam chcialem sporzadzic notarialne upowarzneinie i okazalo sie duuuzo taniej i
    znacznie szybciej mozna to zrobic kupujac bilet do
    Polski
    mowa tutaj o ambasadzie w Irlandii- mozliwe ze w innych krajach maja inne podejscie
    do sprawy