  • 1. Data: 2007-11-06 21:26:19
    Temat: cyfryzacja Ksiąg Wieczystych
    Od: "Jerry" <jerry@kasuj_i-net.com.pl>

    mamy już różne CEPIKi PESELE (nawet chyba 2), powoli dochodzi do
    "cyfryzacji" map...

    a czy są jakieś konkretne plany / terminy co do przeniesienia KW do
    komputerów? w XXI wieku tępo (rozmyślnie pisze słowo tępo..., bo tempem tego
    nazwać nie sposób) wydawania odpisów z KW woła o pomste do nieba... u mnie
    sie czeka minimum półtora miesiaca....

    Jerry

  • 2. Data: 2007-11-06 21:46:59
    Temat: Re: cyfryzacja Ksiąg Wieczystych
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Jerry" <jerry@kasuj_i-net.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego nazwać nie sposób) wydawania odpisów z KW woła o pomste do nieba... u
    > mnie sie czeka minimum półtora miesiaca....

    Księgi wieczyste są migrowane do systemu informatycznego od dobrych 2, a
    może nawet 3 lat.
    Ewidencję prowadzi Centralna Informacja Ksiąg Wieczystych. Jeśli u Ciebie
    księgi jeszcze nie są zmigrowane, to zapewne masz pecha i twoja księga jest
    prowadzona, przez jakiś mniejszy sąd. Tu masz wykaz sądów w których istnieje
    już system informatyczny: http://www.zazi.waw.pl/sady.html

    Zaletą jest to, że odpis księgi wprowadzonej do systemu, możesz otrzymać w
    dowolnym miejscu kraju, gdzie mieści się ekspozytura CIKW, w dodatku
    praktycznie na poczekaniu.

  • 3. Data: 2007-11-07 06:21:26
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał

    > Zaletą jest to, że odpis księgi wprowadzonej do systemu, możesz
    > otrzymać w dowolnym miejscu kraju, gdzie mieści się ekspozytura
    > CIKW, w dodatku praktycznie na poczekaniu.

    Technicznie jest to możliwe w ciągu kilku minut, praktycznie
    u mnie trzeba czekać kilka dni, na poczekaniu tylko dla znajomych :|

  • 4. Data: 2007-11-07 11:21:51
    Od: "jerry" <j...@i...com.pl>

    Marcin Wasilewski wrote:
> [...]

    > twoja księga jest prowadzona, przez jakiś mniejszy sąd. Tu masz wykaz
    > sądów w których istnieje już system informatyczny:

    no to mam pecha ...... Myślenice ...

    Jerry

  • 5. Data: 2007-11-07 15:13:20
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Dlaczego w wykazie nie ma Sądu Rejonowego w Piszu???
    Bogdan

  • 6. Data: 2007-11-07 16:12:56
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Bogdan napisał
    > Dlaczego w wykazie nie ma Sądu Rejonowego w Piszu???

    Powody moga byc 2: albo nie zaczeto tam jeszcze migracji, albo zaczeto
    a strona nie jest zaktualizowana.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 7. Data: 2007-11-07 18:00:46
    Od: "Jerry" <jerry@kasuj_i-net.com.pl>

    wiadomości news:fgrli3$i8q$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał

    > Technicznie jest to możliwe w ciągu kilku minut, praktycznie
    > u mnie trzeba czekać kilka dni, na poczekaniu tylko dla znajomych :|

    a powiedzcie mi jeszcze co to za firma obsługuje i czemu tak drogo?

    u mnie odpis (tez za półtora miesiaca) kosztuje chyba 6 zł ....

    a tam najniższe ceny to ok. 100zł - już nieiwele taniej niż wpis...

    Jerry

  • 8. Data: 2007-11-07 18:31:48
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Jerry napisał
    > a powiedzcie mi jeszcze co to za firma obsługuje i czemu tak drogo?

    Prokom albo jakis jego pomiot.

    > u mnie odpis (tez za półtora miesiaca) kosztuje chyba 6 zł ....

    6 zl _od strony_.

    > a tam najniższe ceny to ok. 100zł - już nieiwele taniej niż wpis...

    Odpis zwykly 30 zl - niezaleznie od ilosci stron. Pelny - 60 zl.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 9. Data: 2007-11-07 19:58:14
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

> [...]

    > tego nazwać nie sposób) wydawania odpisów z KW woła o pomste do nieba... u
    > mnie sie czeka minimum półtora miesiaca....

    U mnie cyfryzacja się zakończyła i odpis na poczekaniu robią.

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 10. Data: 2007-11-07 20:08:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Zaletą jest to, że odpis księgi wprowadzonej do systemu, możesz otrzymać
    > w dowolnym miejscu kraju, gdzie mieści się ekspozytura CIKW, w dodatku
    > praktycznie na poczekaniu.

    A wadą jest to że z nowego odpisu trudno cokolwiek zrozumieć ;)

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"