  • 21. Data: 2006-02-10 23:24:02
    Temat: Re: Wypadek na "niemieckich blachach"
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Taptuś wrote:
    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > moga jezdzic i 200kmph ale 2 wypadki w tym samym miejscu w ciagu 12h o czyms
    > swiadcza

    Jasne.
    Że dwóch kierowców nie dostosowało szybkości, do warunków panujących na
    drodze.

  • 22. Data: 2006-02-10 23:50:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 10.02.2006 Taptuś <p...@p...onet.pl> napisał/a:
    > jakbys przeczytal to w tym miejscu w tym dniu - nie swiadczy to o czyms ?
    > wina oczywiscie tylko kierowcow jest tak ?
    > zla droga nieodsniezona, zle oswietlona itd. a to kierowca tylko winien -
    > super podejscie

    Nie dostosowali prędkości jazdy do warunków na drodze i pewnie własnych
    umiejetności. Przyczyna większosci wypadkow.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2006-02-11 00:01:45
    Od: "Taptuś" <p...@p...onet.pl>

    Stasiu - a ty wogole to ekspert jestes we wszystkich dziedzinach
    jezeli szanowni grupowicze chcieliby sie przekonac to mozna poczytac
    wypociny stansia
    w googlach wklepujac:

    http://www.google.pl/search?num=100&hl=pl&newwindow=
    1&q=stasio+podr%C3%B3%C5%BCnik&btnG=Szukaj&lr=

    ekspert we wszystkim
    jezeli tylko dowiem sie jak sie nazywasz czlowiemu bo nie masz odwagi nawet
    podpisac sie imieniem i naziwskiem to
    opublikuje i to zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych poniewaz nie
    bedzie to nawet dana o charakterze osobowym
    w swiete tej ustawy, a pozatym stwierdzenie danych przyspozyloby zbyt duzych
    nakladow i wysilku zeby ja uznac za dana osobowa
    takze zycze milej nocy

    Piotr Ufel

  • 24. Data: 2006-02-11 00:52:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Taptuś wrote:
> [...]
    > w swiete tej ustawy, a pozatym stwierdzenie danych przyspozyloby zbyt duzych
    > nakladow i wysilku zeby ja uznac za dana osobowa

    Och, zabrakło ci rzeczowych argumentów i zaczynasz wyjazdy osobiste.

  • 25. Data: 2006-02-11 10:34:57
    Od: "Taptuś" <p...@p...onet.pl>

    > Och, zabrakło ci rzeczowych argumentów i zaczynasz wyjazdy osobiste.

    czytales rzeczowe argumenty Stasia ?
    nie mam zamiaru juz nic pisac w tej materii
    EOT

  • 26. Data: 2006-02-11 14:39:00
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Taptuś napisał(a):

    > jezeli tylko dowiem sie jak sie nazywasz czlowiemu bo nie masz odwagi nawet
    > podpisac sie imieniem i naziwskiem to

    Cieciu ;) Wystarczy na priva wysłać zapytanie ... ale nie
    wpadłbyś na to ;) Podaję razem z PESELEM :)

    Buźka.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 27. Data: 2006-02-11 14:39:46
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Taptuś napisał(a):

    > sadzisz ze to grat ?
    > sory ale dobija mnie takie gadanie

    Nie ... to kierowca wierzący w poduszki <lol>

  • 28. Data: 2006-02-11 14:40:22
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    'Tom N' napisał(a):

    > A co miała stwierdzić, inni tam jeżdżą szybciej.

    Ale inni "umieją" :)

  • 29. Data: 2006-02-13 11:43:13
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Taptuś" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 190KM
    przypuszczam, że o 100 Km za dużo dla tego kierowcy :-))

    Najważniejsze, że przeżył. Olać auto.. to tylko przedmiot.
    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!