  • 1. Data: 2006-02-10 13:08:30
    Temat: zbycie majątku wspólnego przez małżonka bez wiedzy drugiego
    Od: " agusia" <i...@g...pl>

    Potrzebuje inforamcji czy moge domagac sie rekompensaty za zbycie czesci
    majatku wspolnego , bez mojej zgody. chodzi tutaj o akcje jakie zostaly
    zakupione przez nas podczas trwania malzenstwa, Podczas rozwodu nastopil
    podzial majatku , ale tam nie zostaly ujete akcje , poniewaz maz powiedzial
    mi ze jeszcze nie mozna ich sprzedac i dopiero jak bedzie mozna to je
    sprzedamy i podzielimy , natomiast dowiedzialam sie w biurze maklerskim ze
    zostaly sprzedane wszystkie akcje . CZY MOGE SIE DOMAGAC REKOMPENSATY I JAK
    TO ZROBIC ? CO MUSZE NAPISAC DO SĄDU?