  • 1. Data: 2006-02-10 12:15:48
    Temat: Prawo a romans z uczniem.
    Od: "Robert K" <ptf@[nospam]o2.pl>

    Czesc.
    Mam pytanie dotyczace romansu ucznia z nauczycielem.
    Wiecie moze, ktory paragraf (i ktorego kodeksu) o tym mowi?
    Dziekuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-10 12:30:00
    Temat: Re: Prawo, a romans z uczniem.
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Może zależy, kto jest ciotą??
    JaC

  • 3. Data: 2006-02-10 12:48:33
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Robert K napisał(a):

    > Wiecie moze, ktory paragraf (i ktorego kodeksu) o tym mowi?
    > Dziekuje za odpowiedzi.

    Art 249 paragraf 766 Kodeksu Z Ograniczoną Odpowiedzialnością:

    Nauczyciel króry uprawia marne romansidła z uczniem podlega
    karze dożywotniej pylicy.

    A może siakieś szczegóły ? Dlaczego "romanse" mają podpadać pod
    paragrafy ?

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 4. Data: 2006-02-10 12:48:44
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

    > A może siakieś szczegóły ? Dlaczego "romanse" mają podpadać pod paragrafy
    > ?

    Jesli uczen maloletni ponizej 15 r. zycia to i owszem

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 5. Data: 2006-02-10 12:53:48
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Michał Wilk napisał(a):
    > Jesli uczen maloletni ponizej 15 r. zycia to i owszem

    A jeśli uczeń to murzyn, a nauczyciel jakiś taki żółciejszy, i
    oboje są nielegalnie w PL?

  • 6. Data: 2006-02-10 13:02:21
    Od: "Robert K" <ptf@[nospam]o2.pl>

    eee. :)
    Wiem,ze taki jest bo kiedys czytalem,ale wypadl mi z glowy, walsnie teraz
    kiedy mi to potrzebne.

  • 7. Data: 2006-02-10 13:03:20
    Od: "Robert K" <ptf@[nospam]o2.pl>

    > Jesli uczen maloletni ponizej 15 r. zycia to i owszem

    Tu nie tylko chodzi o kontakt z uczniem ponizej 15 r. zycia.
    Ale tez studentow/wykladowcow.

  • 8. Data: 2006-02-10 13:24:12
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Feb 2006 13:15:48 +0100, Robert K napisał(a):

> [...]
    > Mam pytanie dotyczace romansu ucznia z nauczycielem.
    > Wiecie moze, ktory paragraf (i ktorego kodeksu) o tym mowi?

    W relacji student - nauczycieln nie jest to zagrożone sankcjami karnymi
    jeśli o to dokładnie pytasz.

  • 9. Data: 2006-02-10 13:41:42
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Robert K" <ptf@[nospam]o2.pl> napisał w wiadomości news:dsi2u2

    > Tu nie tylko chodzi o kontakt z uczniem ponizej 15 r. zycia.
    > Ale tez studentow/wykladowcow.

    No to nie ma przeciwskazan zadnych - skoro mogloby dojsc nawet w takiej
    sytuacji do zawarcia zwiazku malzenskiego (tj. wykladowca - jego student) to
    dlaczego inne prawo mialoby zabraniac tego typu zwiazkow??

    Jacek

  • 10. Data: 2006-02-10 14:10:36
    Od: "Robert K" <ptf@[nospam]o2.pl>

    No wlasnie wiem,ze tylko takie rozwiazanie wchodzi w gre.
    Malzenstwo a w innych przypadkach jest to jakos sankcjonowane.
    Tyle,ze nia pamietam, ktory artykul i paragraf o tym mowil... :)