  • 1. Data: 2008-03-26 03:18:11
    Temat: Wymiana prawa jazdy, pytanie kolegi.
    Od: " Papudrak" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam. Mam takie pytanie, moj kolega wymienia sobie w urzedzie miasta
    prawo jazdy, i czeka juz ponad dwa miesiace, za kazdym razem gdy tam
    dzwoni, zostaje zbywany, generalnie prawo jazdy to przydaloby mu sie,
    bo moglby podjac lepsza prace. Czy ktos z czytelnikow mialby ochote
    zainteresowac sie sprawa, ewentualnie doradzic nam, co mozemy zrobic ?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-03-26 05:31:54
    Temat: Re: Wymiana prawa jazdy, pytanie kolegi.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Papudrak wrote:
> [...]
    > bo moglby podjac lepsza prace. Czy ktos z czytelnikow mialby ochote
    > zainteresowac sie sprawa, ewentualnie doradzic nam, co mozemy zrobic ?

    a co mu odpowiadaja?

  • 3. Data: 2008-03-26 11:43:55
    Od: " " <o...@W...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > a co mu odpowiadaja?

    Odpowiadaja mu, ze sprawa jest troche bardziej skomplikowana,
    bo swoj egzamin mial w kraju innym niz Polska i sprawa wymaga
    wiecej czasu. I tak sobie moze czekac i czekac...

  • 4. Data: 2008-03-26 14:33:31
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > bo swoj egzamin mial w kraju innym niz Polska i sprawa wymaga
    > wiecej czasu. I tak sobie moze czekac i czekac...

    Może opisz _dokładnie_ całą sytuację, a nie cykasz na raty nowymi faktami :>

    Pozdrawiam Przemek

  • 5. Data: 2008-03-26 14:51:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    o...@W...gazeta.pl wrote:

    > Odpowiadaja mu, ze sprawa jest troche bardziej skomplikowana,
    > bo swoj egzamin mial w kraju innym niz Polska i sprawa wymaga
    > wiecej czasu. I tak sobie moze czekac i czekac...

    zażalenie do wyższej instancji na bezczyność organu a potem skarga do WSA.

  • 6. Data: 2008-03-26 17:51:27
    Od: " " <o...@W...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > zażalenie do wyższej instancji na bezczyność organu a potem skarga do WSA.

    no dobrze, ale za bardzo nie wiem co ja mam w tej skardze napisac, czy
    powinienem sie podeprzec jakimis paragrafami ? I generalnie jezeli moj kolega
    wniosek zlozyl w Urzedzie Miasta, to do kogo powinna byc wyslana skarga ?
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

  • 7. Data: 2008-03-26 18:18:26
    Od: " " <o...@W...gazeta.pl>

    Przemek Lipski <W...@w...epf.pl> napisał(a):

    > Użytkownik <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Może opisz _dokładnie_ całą sytuację, a nie cykasz na raty nowymi faktami :>
    >
    > Pozdrawiam Przemek

    cykam na raty :-)
    A co tu dokladnie opisywac. Ponad dwa miesiace temu kolega zlozyl wniosek
    o wymiane Ukrainskiego prawa jazdy na Polskie i do tej pory nie dostal
    jeszcze Polskiego. Chyba Urzad Miasta nie moze tak dlugo zajmowac sie
    ta sprawa co ? Jeszcze na dodatek Pani, ktora przyjmowala ten wniosek
    powiedziala mu, ze bedzie czekal do miesiaca, a juz miesiac dawno temu
    minal.

  • 8. Data: 2008-03-26 18:35:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    o...@W...gazeta.pl wrote:

> [...]
    > wniosek zlozyl w Urzedzie Miasta, to do kogo powinna byc wyslana skarga ?

    Powołaj się na KPA i terminy załatwiania spraw. Zdje się ze mają dwa
    miesiące.
    Dowiedz się w UM pod kogo podlegają. Pewnie będzie to jakiś tam urząd
    wojewódzki.
    Sprawdź jeszcze gdzie składa się zażalenie czy od razu w UW czy poprzez UM.

  • 9. Data: 2008-03-26 18:36:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    o...@W...gazeta.pl wrote:

> [...]
    > ta sprawa co ? Jeszcze na dodatek Pani, ktora przyjmowala ten wniosek
    > powiedziala mu, ze bedzie czekal do miesiaca, a juz miesiac dawno temu

    kodeks postepowania administracyjnego
    poszukaj w googlach i poczytaj

  • 10. Data: 2008-03-27 13:30:32
    Od: " " <o...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > wojewódzki.
    > Sprawdź jeszcze gdzie składa się zażalenie czy od razu w UW czy poprzez UM.

    Ok, dziekuje Panu Witkowi i Panu Przemkowi za doradzanie, pozdrawiam.