  • 1. Data: 2008-03-26 00:18:16
    Temat: Bilet na Euro 2008
    Od: Marek <n...@s...xx>

    Nie miałem szczęścia w losowaniu biletów, dlatego rozważam ich kupno
    na allegro. Na stronach serwisu Kupbilet.pl jest informacja która
    mnie powstrzymuje przed pośpiesznym wydaniem pieniędzy.
    link do informacji to: http://tinyurl.com/2antdz
    "Czy bilety na EURO2008 będą imienne?
    Bilety mają być przyporządkowane do konkretnych osób. Wg UEFA, dane
    osoby uprawnionej nie będą nadrukowane na bilecie."

    W jaki sposób UEFA zamierza przyporządkować bilet do osoby bez
    nadruku danych na bilet?

    Zatroskany kibic proszący o poradę
    Marek

  • 2. Data: 2008-03-26 08:47:39
    Temat: Re: Bilet na Euro 2008
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 26 Mar, 01:18, Marek <n...@s...xx> wrote:
> [...]
    > osoby uprawnionej nie będą nadrukowane na bilecie."
    >
    > W jaki sposób UEFA zamierza przyporządkować bilet do osoby bez

    Chocby kodem kreskowym. na biletach beda kody kreskowe
    przyporzadkowane dla konkretnych osob. przy wejsciu bedzie sobie stal
    pan ze skanerem i sprawdzal czy bilet nie jest podrobka i czy
    rzeczywiscie wchodzi na stadion Jan Kowalski polak z dziada pradziada
    a nie Abrahim Ulla terrosrysta w piatym pokoleniu.

  • 3. Data: 2008-03-26 08:58:35
    Od: Marek <n...@s...xx>

    SzalonyKapelusznik pisze:

> [...]
    > rzeczywiscie wchodzi na stadion Jan Kowalski polak z dziada pradziada
    > a nie Abrahim Ulla terrosrysta w piatym pokoleniu.

    No tak, to proste ale mam dalej problem czy na bilet Jana Kowalskiego
    wejdzie Jan Nowak? Cesja biletu jest prawie niewykonalna.

    Marek

  • 4. Data: 2008-03-26 10:09:13
    Od: MZ <m...@...pl.usun.koncowke>

    Marek pisze:

    > No tak, to proste ale mam dalej problem czy na bilet Jana Kowalskiego
    > wejdzie Jan Nowak? Cesja biletu jest prawie niewykonalna.

    zwykle wchodził, jak będzie tym razem, się okaże

    --
    pozdrawiam

    MZ

  • 5. Data: 2008-03-26 14:00:37
    Od: stebi <m...@n...pl>

    teoretycznie to nie wejdziesz na taki bilet, praktycznie nikt tego nie
    sprawdzał i można było wejść bezproblemowo. Jak będzie teraz? Pewnie tak
    jak zawsze, ale to jest Twoje ryzyko.

    pozdr.
    stebi