  • 1. Data: 2008-03-26 00:19:14
    Temat: Kupno ogródka działkowego - jakie formalności?
    Od: "...piit..." <f...@o...pl>

    Witam.

    Kupuję ogródek działkowy. Jakie formalności są do tego potrzebne?
    Dla utrudnienia dodam, że z tego co się dowiedziałem, to poprzedni właściciel
    zmarł, a działkę kupuję od jego syna.

  • 2. Data: 2008-03-26 09:34:47
    Temat: Re: Kupno ogródka działkowego - jakie formalności?
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    Użytkownik "...piit..." <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Kupuję ogródek działkowy. Jakie formalności są do tego potrzebne?
    > Dla utrudnienia dodam, że z tego co się dowiedziałem, to poprzedni właściciel
    > zmarł, a działkę kupuję od jego syna.

    [informacje mam sprzed kilku lat, sprawdzić aktualność]

    To skomplikowane o tyle, że ogródków działkowych się nie kupuje, tylko bierze
    w użytkowanie. Opłaty za wzięcie w użytkowanie są umowne, ale zwiazek działkowców
    ma swój cennik, na podstawie można określić "wartość" działki, w zależności, ile tam
    jest drzewek, krzewów, ewentualnej zabudowy.

    Na ogródek działkowy nie dostaniesz ksiegi wieczystej. Nie będzie twoją własnością.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 3. Data: 2008-03-26 10:04:47
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    ...piit... pisze:

    > Kupuję ogródek działkowy. Jakie formalności są do tego potrzebne?

    Wszystkich informacji udzieli Ci prezes Twojego przyszłego ogrodu
    działkowego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 4. Data: 2008-03-26 18:19:43
    Od: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl>

    > Kupuję ogródek działkowy. Jakie formalności są do tego potrzebne?
    > Dla utrudnienia dodam, że z tego co się dowiedziałem, to poprzedni
    > właściciel
    > zmarł, a działkę kupuję od jego syna.

    Dogadujesz sie z obecnym wlascicielm ile chce, umawiasz sie z prezesem na
    podpisanie kwotow i tyle.
    musisz zrobic sobie szkolenie dzialkowca:) i zaplacic roczna skladke czy
    jakos tak,
    pozdrawiam
    michal