  • 11. Data: 2007-12-07 17:16:31
    Temat: Re: Wymiana dowodu: Jak finansowane są zdjęcia ?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Chyba nie jest, jesli masz paszport.
    Ale zgadzam się z Tobą, że zdjęcia powinny być robione bezpłatnie i na miejscu w
    punkcie wyrabiania dokumentów.
    I tak biurwy by się mniej namęczyły, niż z przycinaniem i skanowaniem obecnie
    przynoszonych od fotografa zdjęc.
    Podobnbie sukinsyństwem jest zmuszanie do wymiany dowodu przy zmianie miejsca
    zameldowania.
    Jeżeli w ogóle nie powinnismy pomówić o takim relikcie zamordystycznego
    realsocjalizmu, jak adresy stałęgo i czasowego
    zameldowania (urzędowo!).
    JaC

    -----

    > Posiadanie DO jest obowiazkowe, za brak groza sankcjie karno-skarbowe czy jak je
    zwal.

  • 12. Data: 2007-12-13 22:12:09
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    666 pisze:

    > Jeżeli w ogóle nie powinnismy pomówić o takim relikcie zamordystycznego
    realsocjalizmu, jak adresy stałęgo i czasowego
    > zameldowania (urzędowo!).

    A jakbyś chciał to rozwiązać inaczej?

    > -----
    zwal.

    to jest cytat? Łojezu... netykieta!

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 13. Data: 2007-12-16 00:06:04
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A mozesz redaktorze Urban jeździć po Europie bez paszportu?
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2007-12-16 13:20:02
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    666 pisze:

    > A mozesz redaktorze Urban jeździć po Europie bez paszportu?
    > JaC

    A możesz jaśniej?

    Człowieku! zwróciłem Ci grzecznie uwagę, że źle używasz cytatów.
    Przejrzyj netykietę i popraw to!

    pozdrawiam.
    PlaMa