  • 1. Data: 2004-12-29 23:57:49
    Temat: Wymeldowanie...
    Od: Andrzej <v...@b...cy>

    Witajcie!
    Sytuacja wygląda tak:
    Jest sprawa rozwodowa (pozew złożony ok. pół roku temu), jest mieszkanie
    komunalne. Mąż jakieś 2 miesiące temu spakował walizki i wyprowadził się
    z mieszkania. Ponieważ nie ponosi żadnych kosztów związanych z
    utrzymaniem mieszkania (mógłby chociaż dać odrobinkę, bo przecież
    zostawił dwoje dzieci też - ale to pewnie będzie zaznaczone przy okazji
    alimentów), a wiadomo że przeprowadził się do rodziny - więc ma de facto
    mieszaknie zastępcze, to czy można złożyć jakiś wniosek o jego
    wymeldowanie? A jeżeli tak to czy trzeba odczekać jakiś czas np. pół
    roku czy rok, czy można przy okazji sprawy rozwodowej od razu złożyć
    taki wniosek?

    Pozdrawiam.
    --
    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #

  • 2. Data: 2004-12-30 07:37:35
    Temat: Re: Wymeldowanie...
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Andrzej" <v...@b...cy> napisał(a)
    w news'ie: news:cqvg8r$p72$1@news.onet.pl

> [...]
    > wymeldowanie? A jeżeli tak to czy trzeba odczekać jakiś czas np. pół
    > roku czy rok, czy można przy okazji sprawy rozwodowej od razu złożyć

    Jeśli wyprowadził się ponad 6 miesięcy temu i masz
    dwóch świadków którzy w tym czasie bywali w tym
    mieszkaniu i "niewidywali" tej osoby to masz podstawy
    do złożenia wniosku o wymeldowanie.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "(...) Zobaczyłem wolno poruszającego się starszego pana o smutnej twarzy,