  • 1. Data: 2004-12-29 22:09:22
    Temat: Poswiadczenie nieprawdy - jak mam sie bronić ?
    Od: "Fokus" <f...@o...pl>

    Poświadczyłem kilka lat temu jako osoba upoważniona umowę telekomunikacyjną
    na żonę, której nie było - telefon był brany przez męża, który podpisał sie
    nazwiskiem żony, posiadał jej dokumenty potrzebne do zawarcia umowy. Teraz
    ta sprawa wyszła bo owa żona dostała pismo z Kruka o nieuregulowanych
    naleznosciach. Małżonkowie są po rozwodzie a sprawa trafiła do prokuratury.
    Chcą mi postawić zarzut poświadczenia nieprawdy. Ja nie pamietam
    okoliczności tej całej sprawy i ciężko cokolwiek mi powiedziec po3 latach.
    Mozna sie bronic tym ze ów małżonek miał przedstawic pełnomocnictwo małżonki
    do zawarcia umowy ale go nie doniósł ?? Jakies mądre sugestie ?

  • 2. Data: 2004-12-30 08:31:56
    Temat: Re: Poswiadczenie nieprawdy - jak mam sie bronić ?
    Od: bo <b...@a...edu.pl>

    Fokus wrote:

> [...]
    > powiedziec po3 latach. Mozna sie bronic tym ze ów małżonek miał
    > przedstawic pełnomocnictwo małżonki do zawarcia umowy ale go nie doniósł

    No to poswaidczyl pan nieprawde.. nie widze tu nic do obrony.

    Bylo zlozyc "z upowaznienia" wlasny podpis, a ne podrabiac zony.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-12-30 19:09:15
    Od: "Fokus" <f...@o...pl>

    Ja podpisywałem ze strony operatora a umowę podpisywał mąż niobecnej żony.

  • 4. Data: 2004-12-30 20:11:41
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Fokus napisał(a):
    <BLA BLA BLA>

    Popełnił Pan przestępstwo w dodatku tylko z powodu chęci zarobku, bo
    kasował Pan grosz za każdą podpisaną umowę ... Nie widzę powodu by
    się bronić ...

    Przestępstwo popełnione ... Kara będzie i po ptakach ... :>

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 5. Data: 2004-12-30 23:21:10
    Od: "Fokus" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cr1k53$3m2$2@nemesis.news.tpi.pl...
    Fokus napisał(a):
[...]

    Nie miałem żadnej korzyści z tego i mam świadków na to. Tak więc z tym
    groszem to nie do konca prawda.

  • 6. Data: 2004-12-31 11:46:21
    Od: s...@o...pl

    Napiszę Tobie wprost:

    niestety MUSISZ zapłacić tyle, ile KRUK zażąda. Inaczej sprawa sądowa,
    sądowy zakaz wykonywania działalności gospodarczej, wysokie grzywny, a
    może i wyrok w zawiasach. Przesrane papiery, zęby w ścianę...
    O wiele taniej jest zapłacić KRUK-owi rachunki i ich koszta.

    Twoja sytuacja jest beznadziejna. Albo zapłacisz dobrowolnie, albo masz
    komornika na głowie i wyrok w zawiasach i olbrzymie grzywny.

    Nie życzę "szczęśliwego" nowego roku, bo nie jestem obłudnikiem.
    Czeka Cię bowiem seria nieszczęść

    Życzę tobie udanych negocjacji z krukiem, podpisania ugody i przystąpienia
    do długu i aby łaskawie rozłożyli Tobie Twoją należność na raty.

    pozdr
    Sebastian

  • 7. Data: 2005-01-02 23:01:30
    Od: "Fokus" <f...@o...pl>

    To nie do końca tak :

    Należności z Krukiem sa uregulowane. Ja nie miałem tego płacić- to mąż tej
    kobiety zapłacił, ten który wziął telefon. Ja występuje jako osoba
    upoważniona która podpisała umowę ze strony operatora sieci komórkowej. .