  • 1. Data: 2004-12-29 23:11:09
    Temat: wysyłanie maili do potencjalnych klientów
    Od: Marco <n...@i...pl>

    Chodzi o to, ze chciałbym wyszukiwać w internecie adresy mailowe firm,
    które byłyby potencjalnymi klientami. Czy wysyłanie ofert do tak
    pozyskanych adresów jest zgodne z prawem? Bo coś mi się obiło o uszy, że
    nie - ustawa o ochronie danych osobowych czy coś...

  • 2. Data: 2004-12-29 23:20:44
    Temat: Re: wysyłanie maili do potencjalnych klientów
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2004 00:11:09 +0100,
    osoba podpisana: Marco <n...@i...pl>
    napisała:
> [...]
    > pozyskanych adresów jest zgodne z prawem? Bo coś mi się obiło o uszy, że
    > nie - ustawa o ochronie danych osobowych czy coś...
    Ustawa o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną.
    Wysłanie niezamówionej informacji handlowej jest wykroczeniem.

    KJ

    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 3. Data: 2004-12-29 23:53:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marco napisał(a):

> [...]
    > pozyskanych adresów jest zgodne z prawem? Bo coś mi się obiło o uszy, że
    > nie - ustawa o ochronie danych osobowych czy coś...

    Jezeli chodzi o spam to prawo prawem a sady kapturowe swoje. Polecam
    lekture: http://nospam-pl.net/faq.php

    j.

  • 4. Data: 2004-12-30 00:30:23
    Od: Sero <s...@e...pl>

    Marco wrote:

> [...]
    > pozyskanych adresów jest zgodne z prawem? Bo coś mi się obiło o uszy, że
    > nie - ustawa o ochronie danych osobowych czy coś...

    Chyba nowe prawo telkomunikacyjne. Nie można wysyłać drogą elektroniczną
    "niezamawianych ofert handlowych", albo jakoś tak.
    Wysłanie dużej ilości maili, które utrudnią pracę firmie też podpada pod
    paragraf, ale to się chyba Ciebie nie dotyczy (mam nadzieję :)).

  • 5. Data: 2005-01-01 12:01:24
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 30 Dec 2004 00:53:32 +0100,
    januszek <j...@p...irc.pl> screamed:

    > Jezeli chodzi o spam to prawo prawem a sady kapturowe swoje. Polecam
    > lekture: http://nospam-pl.net/faq.php

    Kolega eks-spamer-który-dostał-po-dupie czy tylko z tymi 'sądami kapturowymi'
    na przekór?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 13:00:51 user up 10478 days, 0:55, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    An atheist is a man with no invisible means of support.

  • 6. Data: 2005-01-02 14:58:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Kolega eks-spamer-który-dostał-po-dupie czy tylko z tymi 'sądami kapturowymi'
    > na przekór?

    Kolega nie rozumie pytania.

    j.