  • 21. Data: 2004-08-10 10:46:02
    Temat: Re: Wyłudzanie korzyści majątkowych
    Od: "Zawiedziony" <e...@p...fm>

    Ok niech żyją... pozarażają innych i łańcuszek się posypie dalej i dalej...
    Fakt poco kogokolwiek uświadamiać, skoro ludzie są tak ślepi, że pewnych
    rzeczy nie chcą widzieć i być świadomi.
    Może to i lepiej, przynajmniej narazie są sczęśliwi ;-).

  • 22. Data: 2004-08-10 10:48:26
    Od: "Zawiedziony" <e...@p...fm>

    Ja mimo wszystko już do swojej żony bym nie wrócił, w takiej sytuacji.
    Skrzywdziłem ją na tyle, że zafundować jej i dziecku jescze przykrótkie
    życie?
    Nie ja się powstrzymam... Dziękuję wszystkim za udział w dyskusji a w
    szczególności Pani redhunter! :-)
    Pozdrwaiam...

  • 23. Data: 2004-08-10 10:52:24
    Od: "Zawiedziony" <e...@p...fm>

    I tylko apel do wszystkich! Jeśli w dzisiejszych czasach zdradę traktujemy
    jako coś normalnego i dajemy na to przyzwolenie to sami jesteśmi winni takim
    sytuacjom. Pomyślcie o tym kładąc się dzisiaj obok żony czy męża. Czasem gra
    jest nie warta świeczki!

  • 24. Data: 2004-08-10 10:57:15
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    > A ile jest warte ludzkie życie?

    A ile warta jest opinia trolla i wyladowanie w KF?
    No a swymi dzialaniami sam to prowokujesz.

    " A gdyby wykorzystala swoje nadprzyrodzone zdolnosci i przyciagnela na
    Ziemie gigantyczna komete?"

  • 25. Data: 2004-08-10 11:13:29
    Od: "Zawiedziony" <e...@p...fm>

    :-)

    Może niech Pan doczyta jaki był tego finał, widocznie nie zrozumieliśmy
    się...
    Troszeczkę może i mnie poniosło, pisząc to wszystko i dzialając w ten
    sposób, ale jak Pan doczyta to może zrozumie dlaczego.

    Stronę www właśnie wycofuję bo może faktycznie nie działam za dorośle w tej
    chwili, posługując się tą samą bronią, którą zostałem pokonany...

  • 26. Data: 2004-08-10 11:20:20
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Zawiedziony" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
    > :-), nie ale jeśli w grę wchodziło by AIDS? to jakby mnie Pani nazwala?

    Glupkiem? Wiedząc o drogach jakimi sie przenosi AIDS ladujesz w łóżku z
    ledwo co poznaną panienka i uprawiasz seks bez zabezpieczeń. Zaczyna mi
    chodzić po głowie teoria doboru naturalnego- natura sama eliminuje
    egzemplarze słabe.

    HaNkA

  • 27. Data: 2004-08-10 11:38:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czy dowody w postaci sms,ów, rozmów telefonicznych czy poczty
    elektronicznej
    > jak i archiwun gg mogły by coś pomóc w sprawie?
    > Swoją drogą sprawa była by wygrana dla osoby pokrzywdzonej już w momencie
    > gdyby te 10 osób dowiedziało się wzajemnie o swoim istnieniu ;-)

    Mogą, z tym że nadal nie wiem co chcesz dowieść. To, że dziewczyna
    flirtowała z 10 osobami na raz samo w sobie nie jest żadnym przestępstwem.

  • 28. Data: 2004-08-10 11:58:47
    Od: "Zawiedziony" <e...@p...fm>

    hmm... a jkbym Pani powiedzial, że dostałem od kobiety pismo, (ponieważ jest
    kosmetyczką i manicurzystką) z zaświadczeniem, że nie jest chora na Aids!!
    A choroba wyszła po kilku miesiącach? Pismo widzialem pierwszego dnia! Było
    naprawdę przekonywujące ;-).
    Pani widocznie nie wie, do jakiego stopnia kłamstw ludzie potrafią się
    posunąć ...

    Ja nie mówię tu o swoim przypadku ale ogólnie o zaufaniu do bliskiej Ci
    osoby nawet po dluższym czasie i jakie konsekwencje z tego mogą być
    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:cfab5h$blp$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 29. Data: 2004-08-10 12:24:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "być kobietą być
    > kobietą oszukiwać, klamać, zdradzać" ;-)

    to lezy chyba w ich naturze

    P.

  • 30. Data: 2004-08-10 12:30:02
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > A choroba wyszła po kilku miesiącach? Pismo widzialem pierwszego dnia!
    Było
    > naprawdę przekonywujące ;-).

    Nie rozśmieszaj mnie - laska mogla sie zarazic jeden dzien po otrzymaniu
    takiego pisma, albo jeden dzien po zrobieniu badania. Juz pomijam fakt, ze o
    ile sie orientuję to wirus HIV jest wykrywalny we krwi dopiero jakiś czas po
    zarazeniu. Reasumując - nie widzę, gdzie w którym miejscu to zwalnia z
    myslenia? Poza tym, myślałam, ze nie wydaje sie zaswiadczeń, ze ktoś jest
    chory lub nie na AIDS a jedynie ze jest lub nie nosicielem wirusa HIV.

    HaNkA

    PS. Swoją droga, co post wymyslasz nowe rzeczy - albo jak juz powiedział
    Jarek trollujesz, albo masz zbyt wybujałą fantazję i za duzo wolnego czasu.