  • 1. Data: 2004-08-09 18:13:02
    Temat: Jak to jest??
    Od: "Zawiedziony" <e...@p...fm>

    Witam w świetle problemu opisanego przeze mnie powyżej zastanawiam się...

    Czy podanie adresu strony,( która jest prywatna i dostępna tylko jeśli podam
    do niej adres www, nie jest też spozycjonowana w żadnych wyszukiwarkach)
    jakiejkolwiek osobie jest przestępstwem?
    A jeśli nawet tak to podanie przez jakąś osobę nr tel. komórkowego bez mojej
    wiedzy i zgody jest przestępstwem?

    A jeśli tak to biorąc pod uwagę fakt, że na powyższej stronie też są dane na
    które ktoś nie wyraził zgody to czy nie jest to równoznaczne?

  • 2. Data: 2004-08-09 18:56:51
    Temat: Re: Jak to jest??
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Zawiedziony" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Czy podanie adresu strony

    Przez analogię - wieszasz na drzewie kartkę ze swoimi danymi i pytasz czy
    przestępstwem jest ze A powie B naktórym drzewie jest ta kartka?.
    Oczywiście, zeby analogia była pełna - drzewo stoi samotnie na kompletnym
    uboczu:-) [ co nie wyklucza ze ktoś może na nie trafić przypadkiem]

    HaNkA