  • 1. Data: 2004-08-09 18:20:25
    Temat: chyba pobicie?? Jak postapić ??? OPIS SYTUACJI
    Od: "Magik" <w...@i...pl>

    witam
    nastąpiłem na trawnik i pewien mężczyzna zaczął mi ubliżać od najgorszych.
    na poczatku zapytałem czy to do mnie, gdy odpowiedział że tak do mnie
    zapytałem dlaczego mi ubliża?? nie odpowiedział zaczął tylko dalej mi
    ubliżac, wiec puściłem mu taką sama wązankę. zapytał sie czy mam jakis
    problem powiedziałem że tak. podszedł do mnie tak z 15-20 metrów po czym
    popchnął mnie bardzo mocno - wywróciłem sie brudząc cały plecak ręce i
    elemanty garnituru. w tym momencie podbiegło do mężczyzny 3 chłopaków
    pookładali go troche i uciekli. Ja go nie dotknąłem. wezwałem policje która
    przyjechała po około 8 - 12 minutach , w tym czasie mężczyzna mi ubliżał i
    mówił cos co mogło wydawac sie groźbą. po przyjeżdzie policji opowiedziałem
    całą sytuacje wskazując osobe w oknie która widziała całe zajście.
    policjanci nawet jej nie posłuchali a zapytali o zajście osobe która nie
    widziała go (nie było jej na balkonie). policjant powiedział mi ze to nie
    pobicie ze to jest popchnięcie i nic nie moga zrobić. powiedział że myle
    pojęcia.

    czyli jak mi sie nic nie stało poważnego przy popchnieciu to wszystko jest
    ok??? chyba ten człowiek naruszył moja nietykalnośc osobistą więc jak to
    jest??

    poprosiłem policjantów aby wykonali test alkomatem , powiedzieli mi ze nie
    widza podstaw prawnych. czyli??? o co im chodziło?? i ze nie będą go
    taszczyć na 2 koniec miasta na alkotest.
    mężczyzna zakomunikował że wypił 2 piwa. a policjanci przyjęli to do
    wiadomości i powiedzieli że każdy ma do tego prawo.
    powiedzieli takze że moge owego mężczyzne ścigac z powództwa cywilnego -
    jakie sa opłaty??? lub mogę z obdukcja zgłosić się na komisariat i wtedy
    kryminalny rozpocznie śledztwo.

    teraz mi powiedzcie czy oni postapili zgodnie z prawem czy mnie olali??
    mój wiek 20 , mężczyzny około 50-60

    pozdrawiam

    P.S. jeszcze najprawdopodobniej zadam kilka pytań :)

  • 2. Data: 2004-08-09 20:00:58
    Temat: Re: chyba pobicie?? Jak postapić ??? OPIS SYTUACJI
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Magik" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > teraz mi powiedzcie czy oni postapili zgodnie z prawem czy mnie olali??
    > mój wiek 20 , mężczyzny około 50-60

    Postąpili zgodnie z prawem. No bo co mieli zrobić? Wylegitymowali sprawcę.
    jak złożysz skargę z oskarżenia prywatnego do sądu, to sprawca będzie znany.

  • 3. Data: 2004-08-10 07:11:23
    Od: "Magik" <w...@i...pl>

    > Postąpili zgodnie z prawem. No bo co mieli zrobić? Wylegitymowali sprawcę.
    > jak złożysz skargę z oskarżenia prywatnego do sądu, to sprawca będzie
    znany.

    czyli ja moge sobie chodzic po ulicach i przewracac ludzi brudząc im rzaczy
    bezkarnie??? i policja zareaguje w momencie jak sie komuś coś stanie -
    złamie ręke it.

    pozdrawiam

    fajny mamy kraj :(:(

    P.S. ide wywracac ludzi na ulicy

  • 4. Data: 2004-08-10 07:27:51
    Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl>

    a masz jakies szkody cielesne ktore widoczne sa powyzej 7 dni ?? a masz
    opinie lekarza ??

  • 5. Data: 2004-08-10 07:35:10
    Od: "Magik" <w...@i...pl>

    > a masz jakies szkody cielesne ktore widoczne sa powyzej 7 dni ?? a masz
    > opinie lekarza ??

    nie nic mi sie nie stało, ale nie zmienia to faktu ze naruszył moja
    nietykalnośc. czyli musze mieć uraz na wiecej niz 7 dni zeby sie tym
    zajęli???

    Jezu wyjeżdzam stąd.<zły>

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-08-10 07:50:07
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    a zniszczenie mienia ????

  • 7. Data: 2004-08-10 10:40:42
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    > Jezu wyjeżdzam stąd.<zły>

    To jedz, krzyz na droge. Po drodze przeczytaj art. 217 Kodeksu Karnego.

  • 8. Data: 2004-08-10 10:46:55
    Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl>

    Wlasnie przeczytalem ten artykul 217 kk i dochodze do wniosku ze jesli
    nawet dojdzie w tym przypadku do przewodu z oskarzenia prywatnego to i tak
    sad odstapi od wymierzenia kary...
    Do autora postu, na moje oko i praktyke a takze szczere checi to ja bym jemu
    nie popuscil. Zalatw go ale porzadnie

  • 9. Data: 2004-08-10 11:35:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > czyli ja moge sobie chodzic po ulicach i przewracac ludzi brudząc im
    rzaczy
    > bezkarnie??? i policja zareaguje w momencie jak sie komuś coś stanie -
    > złamie ręke it.

    Przyznam, że również z owego faktu nie jestem zadowolony. Ale niestety takie
    mamy prawo. Naruszenie nietykalności cielesnej jest ścigane z oskarżenia
    prywatnego.

    Natomiast wydaje mi się, że w tym akurat wypadku można by potraktować jego
    czyn z jako wykroczenie polegające na zakłócaniu spokoju publicznego. Z tym,
    iż policjanci mieli prawo uznać, ze pouczenie jego osoby wystarczy w tym
    wypadku i nie nałożyć mandatu ani wniosku do sądu nie kierować. Trudno mi
    ocenić, czy mieli rację. To oni byli tam na miejscu, a nie ja. Skoro podjęli
    taką decyzję, to pewnie mieli rację, co nie stoi to na przeszkodzie
    wniesienia wniosku o ukaranie przez Ciebie do Sądu. Zarówno za zakłócenie
    porządku publicznego jak i pobrudzenie Twojej odzieży.

  • 10. Data: 2004-08-29 14:58:41
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 9 Aug 2004 20:20:25 +0200, "Magik" <w...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >zapytałem dlaczego mi ubliża?? nie odpowiedział zaczął tylko dalej mi
    >ubliżac, wiec puściłem mu taką sama wązankę. zapytał sie czy mam jakis
    dobra rada na przyszlosc. nie wdawaj sie w dyskusje. po prostu odejdz.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl