  • 1. Data: 2004-08-09 17:09:13
    Temat: Oskarżenie o ujawnianie danych osobowych!
    Od: "Zawiedziony" <e...@p...fm>

    Witam!

    Mam dwa pytania, które ostatnimi czasy bardzo mnie męczą. a może nawet
    więcej ;-)

    Tu jest link do strony: http://ewanest.fm.interia.pl
    Czy ktokolwiek mi powie czy takiego typu strona może być powodem o
    oskarżenie mnie:

    1
    o ujawnianie danych osobowych
    2
    o kradzież tych danych oraz hacking łamanie haseł i zabezpieczeń? (gdzie
    zaznaczam, nie jestem hackerem i nawet nie wiem jak by można hasło z gg
    zdobyć)
    3
    Czy osoby które się tu rozpoznały mają prawo mnie straszyć?
    a - sądem
    b - pogróżki telefoniczne
    4
    Jako piszącego pamiętnik, czy takzwanego blog'a jakie prawo mi przysługuje?
    tzn jakie treści mogę publikować w sieci a jakich nie wolno?
    5
    Na jaki artykuł mogę się powołać jeśli jestem straszony przez pewne osoby
    telefonicznie?

    Prosił bym o bardziej sczególowe konkretne odpowiedzi tzn nr artykułów oraz
    aspekty z tą całą sprawą związane.
    Narazie straszy się mnie art 172 kodeksu karnego
    oraz 267 kodeksu karnego
    Dobraniem sie do zawartości dysku twardego
    Oraz "inicjatyw własnych" ;-)

    Pozdrawiam
    Zawiedziony

  • 2. Data: 2004-08-10 11:29:11
    Temat: Re: Oskarżenie o ujawnianie danych osobowych!
    Od: "Zawiedziony" <e...@p...fm>

    Strona została wycofana, ponieważ przekonano mnie do tego, że nie powinienem
    posługiwać się takimi
    metodami w poszukiwaniu sprawiedliwości ;-)

  • 3. Data: 2004-08-12 19:38:09
    Od: Maciej <mazi630@.op.antyspam.pl>

    Zawiedziony napisał(a):

    > Tu jest link do strony: http://ewanest.fm.interia.pl

    A niby co na tej stronie jest jakichś kilka zdań.