  • 1. Data: 2004-08-09 19:41:06
    Temat: prawo pracy (?) - pytanie o czas na zalatwianie spraw w urzedach
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Witam,

    niedawno zakupilem mieszkanie, bede musial sie
    przemeldowac (zmiana dowodu osobistego, prawa jazdy i
    dowodu rejestracyjnego). Przypuszczam, ze moje pytanie
    nie ma sensu, ale nie zaszkodzi zapytac.
    Probowalem wyszukac w archiwum, jednak bezskutecznie.
    Do rzeczy - czy pracodawca (firma prywatna) musi mi
    dac czas na zalatwienie sprawy w urzedach?
    Na pewno musi np aby stawic sie w sadzie, czy do wojska ;)
    ale czy w innych urzedach tez?
    Jezeli w jakichs innych - jakich? Jaka bylaby dla
    tego podstawa prawna?

    Jak pisalem - nie ludze sie, aby pracodawca byl do tego
    zobowiazany, ale co tam :-)

    Mariusz

  • 2. Data: 2004-08-09 19:44:30
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <N...@s...netwytnijcalosc> napisal(a):
    > Jak pisalem - nie ludze sie, aby pracodawca byl do tego
    > zobowiazany, ale co tam :-)

    Nie jest.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-08-09 20:17:19
    Od: "Elzbieta Tekieli" <e...@w...pl>

    Uzytkownik "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc> napisal w wiadomosci
    alosc...
> [...]
    > Jezeli w jakichs innych - jakich? Jaka bylaby dla
    > tego podstawa prawna?
    >
    > Jak pisalem - nie ludze sie, aby pracodawca byl do tego

    To zalezy wylacznie od jego dobrej woli :)
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-08-10 06:39:20
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Sierp napisał(a):

> [...]
    > dac czas na zalatwienie sprawy w urzedach?
    > Na pewno musi np aby stawic sie w sadzie, czy do wojska ;)

    Oj Sierpu, nie wywołuj wilka z lasu... teraz szukają ludzi - i to
    absolwentów ;-) - na szkolenia... niby tydzień - 10 dni, ale na
    zdrowiu się może odbić... marskość wątroby... no i jak na zlot
    pojedziesz? w kamaszach? ;-)

    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2004-08-10 11:24:31
    Od: "idaho" <ida@[-wytnij-to-co-w-nawiasach]op.pl>

    > niedawno zakupilem mieszkanie, bede musial sie
    > przemeldowac (zmiana dowodu osobistego, prawa jazdy i
    > dowodu rejestracyjnego). Przypuszczam, ze moje pytanie

    wspolczuje - przchodzilem to rok temu

    > nie ma sensu, ale nie zaszkodzi zapytac.
    > Probowalem wyszukac w archiwum, jednak bezskutecznie.
    > Do rzeczy - czy pracodawca (firma prywatna) musi mi
    > dac czas na zalatwienie sprawy w urzedach?

    imho - nie musi (moj po konsultacji z pranikiem stwierdzil ze nie musi)
    ale za to urzad musi pracowac przynajmniej jeden dzien w godzinach
    umozliwiajacych ci zalatwienie sprawy po pracy. tak przynajmniej jest w
    Krakowie

    pozdrowienia
    idaho