  • 1. Data: 2006-04-12 19:54:11
    Temat: Wygralam licytacje i co dalej?
    Od: "Renata" <r...@n...pl>

    PO rozwodzie sasiadow sad postanowil o podziale majatku. Dom wraz z dzialka
    poszedl pod licytajce u komornika.
    Wygralam owa licytacje, wplacilam cala sume, Teraz w Sadzie Okregowym
    odbyla sie ostatnia sprawa ( ex wlasciciel skladal zazaleni odnosnie sumy)
    czy jak juz wyrok sie uprawomocni moge starac sie o zwrot kosztow za
    urzytkowanie lokalu od dnia uprawomocnie sie wyroku?
    Jak teraz sie ich pozbyc, nie chce spisywac z nimi umowy najmu!!! Gdzie
    moge znalezdz przyklaodwe pisma takiego wynajmu na ktorki okres (dopki
    czegos nie znajda) bez podpisywania umowy? (Ehh ale sie wpakowalam.) Co z
    ich wymeldowaniem? Dziekuje za odpisanie i za cierpliowsc.
    Joanna

  • 2. Data: 2006-04-12 20:25:26
    Temat: Re: Wygralam licytacje i co dalej?
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Renata" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (dopki czegos nie znajda) bez podpisywania umowy? (Ehh ale sie
    > wpakowalam.) Co z ich wymeldowaniem? Dziekuje za odpisanie i za

    powooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    oooooooooooooooodzenia
    ,oby te "o" nie były latami
    abul

  • 3. Data: 2006-04-12 20:45:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Renata [###r...@n...pl.###] napisał:

    No to masz teraz strupa w postaci niechcianych lokatorów. Przeszukaj
    grupę pod kątem słów kluczowych "lokal zastępczy".

  • 4. Data: 2006-04-12 20:56:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e1jot3$cog$1@atlantis.news.tpi.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > No to masz teraz strupa w postaci niechcianych lokatorów.
    Przeginasz.
    To niczemu niewinni lokatorzy mają teraz hemoroida w postaci
    kamienicznika-sk&^%$#(*
    Całe szczęście, że prawo jest jakie jest, oby im to wystarczyło.
    Pogadamy o strupach jak pomieszkasz na działkach albo pod mostem.
    Nie spodziewałem się po tobie takiej postawy.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2006-04-12 22:13:21
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jotte napisał(a):
    > Przeginasz.
    > To niczemu niewinni lokatorzy mają teraz hemoroida w postaci
    > kamienicznika-sk&^%$#(*

    skoro doszło do podziału majątku w drodze sprzedaży, to nie tacy niewinni
    przecież pieniądze wzięli
    a że cena ich nie zadowoliła... mogli sami sprzedać

    > Całe szczęście, że prawo jest jakie jest, oby im to wystarczyło.

    niby dlaczego?

    KG

  • 6. Data: 2006-04-13 07:37:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e1jtql$gns$1@inews.gazeta.pl kam <#k...@w...pl#>
    pisze:

    > skoro doszło do podziału majątku w drodze sprzedaży, to nie tacy niewinni
    > przecież pieniądze wzięli
    Już ich obwiniłeś? A o co? O rozwód?
    A jeśli po prostu żaden ze współmałżonków nie był w stanie spłacić drugiego
    i zatrzymać nieruchomości?

    > a że cena ich nie zadowoliła... mogli sami sprzedać
    No, mogli się też nie rozwodzić.
    Właściwie to masz rację, są winni jak cholera.
    Niech się cieszą, że nie siedzą (na razie?).

    > niby dlaczego?
    Albowiem IMO dach nad głową to jedno z podstawowych dóbr jakich człowiek nie
    powinien być pozbawiany.
    Ktoś kto kupuje zamieszkany dom, dobrze wie co robi i z jakim zamiarem.
    Takie postępowanie wzbudza we mnie nie najładniejsze odczucia.

    Jotte

  • 7. Data: 2006-04-13 09:03:07
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
    wiadomości news:e1jph9$9qu$1@news.dialog.net.pl...

    > Przeginasz.
    > To niczemu niewinni lokatorzy mają teraz hemoroida w postaci
    > kamienicznika-sk&^%$#(*

    Jak Ci ich tak zal to moze ich przygarniesz pod swoj dach?

  • 8. Data: 2006-04-13 09:06:01
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
    wiadomości news:e1kv47$4br$1@news.dialog.net.pl...

    > Już ich obwiniłeś? A o co? O rozwód?
    > A jeśli po prostu żaden ze współmałżonków nie był w stanie spłacić
    > drugiego
    > i zatrzymać nieruchomości?

    To sie mogli dogac i nie dzielic majatku i mieszkac wspolnie. Proste...

  • 9. Data: 2006-04-13 10:42:35
    Od: "Jan Kowalski" <o...@n...pl>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
    > wiadomości news:e1jph9$9qu$1@news.dialog.net.pl...

    > Jak Ci ich tak zal to moze ich przygarniesz pod swoj dach?

    Ale narobiło się nam cwaniaków, nowobogadzkich, szkoda że Dzierzynski żył
    tak krótko.

  • 10. Data: 2006-04-13 13:46:58
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <o...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ale narobiło się nam cwaniaków, nowobogadzkich, szkoda że Dzierzynski żył
    > tak krótko.

    Lol. Kolejny neo-ploretariusz. :) To przez takich jak ty mieszkanie we
    wspolczesnej Polsce jest luskusem!

    Wypier**** na Bialorus.