  • 1. Data: 2006-04-12 18:20:06
    Temat: Kogo na adwokata we Wrocł.-sprawa karno-gospodarcza
    Od: "Anna" <a...@g...pl>

    Witam serdecznie,

    proszę o polecenie mi adwokata / kancelarii z zakresu prawa karnego we
    Wrocławiu. Sprawa dotyczy upadłości firmy, w grę wchodzi zawzięty syndyk i dość
    ambitna młoda prokurator. Sprawa duża i dość poważna (do 8 lat).
    Zależy mi adwokat był solidny bo ten co jest to chyba ma wszystko w d.. skoro i
    tak już wziął pieniądze za sprawe.

    I moje drugie pytanie - jaka jest procedura zmiany adwokata skoro termin 1
    rozprawy juz wyznaczono? Czy to bardzo skomplikowane? I czy często się to
    praktykuje i czy jest to "dobrze widziane" przez sad?

    Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuje za odpowiedzi.

    Anna

  • 2. Data: 2006-04-12 18:31:48
    Od: "Kaiser Souza" <k...@W...gazeta.pl>

    > I moje drugie pytanie - jaka jest procedura zmiany adwokata skoro termin 1
    > rozprawy juz wyznaczono? Czy to bardzo skomplikowane? I czy często się to
    > praktykuje i czy jest to "dobrze widziane" przez sad?

    A obrońca z wyboru czy z urzędu? Jeśli z wyboru to może sobie go oskarżony
    zmieniać kiedy tylko zechce. Po prostu wypowiedzenie obrony na piśmie i
    załatwia nowego, który pełnomocnictwo przedkłada Sądowi - może to zrobić na
    I rozprawie. Jeśli obrońca jest z urzędu to sprawa nie jest taka prosta -
    zapraszam do lektury art. 81 k.p.k., a jeśli roxzprawa już się troczy to 378
    k.p.k.

    pzdr
    mk

  • 3. Data: 2006-04-12 19:00:23
    Od: a...@g...pl

    > Obrońca był wybrany przez nas, ale okazało się ze oprócz wzięcia pieniędzy to
    nic go juz nie interesuje, no i szukam kogos dobrego, najlepszego...

    Dzięki za odpowiedz.
    ann