  • 1. Data: 2006-04-12 16:41:16
    Temat: reklamacja
    Od: "smint" <s...@g...pl>

    Witam
    Oddałem myszkę do serwisu gwarancyjnego. Mineło prawie 3 tygodnie
    powiedzieli, ze nie mają mojej myszki i powinienem dostac nową taką samą
    lecz oni nie mają takiej w magazynie. Zaproponowali mi w zamian 2 drozsze
    myszki z dopłatą ( 23,- i 50,-) ja sie na to nie zgodziłem więc kazali mi
    czekac dalej az przyjdzie decyzja od dystrybutora. Chciałem spytać ile
    maksymalnie muszę dać im czasu na załatwienie mojej reklamacji (z ich umowy
    gwarancyjnej wynika: Czas reklamacji wynosi 28 dni roboczych). Czy soboty
    też mozna zaliczyc do dnia roboczego (serwis jest czynny)? Czy mogę żadac
    zwrotu pieniedzy po upływie tych 28 dni?

    Pozdrawiam
    Marcin