  • 41. Data: 2006-01-05 10:20:02
    Temat: Re: Wydanie zatrzymanych rzeczy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mirek" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:dphh58$kik$2@news.task.gda.pl...

    > Przykro mi, ale masło maślane - zatrzymali komp, bo mieli uzasadnione
    > podejrzenia, a podejrzenia mieli bo znaleźli komp, oprogramowanie i je
    > zatrzymali. Tak?

    nie, bo cwaniaczylesz, co jest podejrzane.
    Jakby znalezli woreczek z proszkiem to uwazasz ze gdybys nie nie mieliby
    prawa zatrzyamc do analizy gdybys w ten spsob sie zachowywal?

  • 42. Data: 2006-01-05 10:21:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Stawiam dolary przeciw orzechom, że od czasu wejścia pa i
    > odpowiedzialności karnej większość z grupowych moralistów popełniła jakiś
    > czyn karalny z tym związany. A teraz darcie papy i udawanie bycia bardziej
    > papieskimi od papieża. Żałosna dwulicowość. A już śmieszne jest gdy
    > dorabiają prywatne interpretacje.

    a gdzie ja czlowikeu twierdzilem kiedykolwiek ze nigdy nie posiadake
    nieleglanego softu?
    Kiedys posiadalem, teraz nie posiadam bo nie moge sobie pozwolic na zabranie
    kompa.
    Leczy mnie debilizm takich ludzi.

    I gdzie moja interpretacja?

    P.

  • 43. Data: 2006-01-05 10:22:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafał " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zatrzymany powinien być nośnik na którym to oprogramowanie się znajduje.
    > Laptop stanowi zamknięty zbiór elementów sprzętu i elementów
    > oprogramowania.
    > Na tej podstawie zatrzymany powinien być jedynie dysk twardy, na którym
    > znajduje się nielegalne oprogramowanie.
    > Ja wystąpiłbym do prokuratury o zwrot sprzętu bez dysku twardego, a jeżeli
    > jakieś dane z tego dysku są ci niezbędne do pracy to wystarczy złożyć
    > wniosek
    > o przegranie tych danych z dysku na nowy nośnik danych :-))

    jest narzedziem sluzacym do popelnienia przestepstwa. Klocic by mozna sie o
    monitor o ile bylby to komputer stacjonarny

    P.

  • 44. Data: 2006-01-05 11:09:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    korekta:

    nie, bo cwaniaczylesz, co jest podejrzane.
    Jakby znalezli woreczek z proszkiem to uwazasz ze gdybys w ten spsob sie
    zachowywal nie mieliby
    prawa zatrzyamc do analizy ?

  • 45. Data: 2006-01-05 18:07:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Mirek [###m...@v...pl.###] napisał:
> [...]
    Tobie,
    > Dzięki. I jeszcze będę wdzięczny za odpowiedzi:
    > 1.Czy istnieje obowiązek rozpatrzenia wniosku o wydanie zatrzymanych
    > rzeczy? Otrzymam odpowiedź pisemną?

    Ty - nie. Właściciel zresztą również nie za bardzo ma możliwość, bo
    nie przypominam sobie nigdzie w kpk obowiązku wydania w takiej sprawie
    postanowienia.

    > 2.Wniosek skierować bezpośrednio do prokuratury nadzorującej czy też
    za
    > pośrednictwem komendy prowadzącej postępowanie przygotowcze?

    Za pośrednictwem komendy. No ale jeśli wydano postanowienie o uznaniu
    za dowód rzeczowy tego komputera (skoro nie zwrócono po przeszukaniu,
    to wydano), to raczej należało by się żalić na to postanowienie na mój
    rozum. Nie bardzo widzę, co tu mógł zmienić upływ czasu.

    > 3.Jak rozumiem główną podstawą jest art 230 i 227 kpk, tak?

    Nie. 236, 236a kpk. Ewentualnie art. 230§2 kpk.

  • 46. Data: 2006-01-05 21:49:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >236a kpk.

    Orientujesz sie moze czy gdzies w sieci jest komentarz do tego artykulu?

    P.

  • 47. Data: 2006-01-05 21:56:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dpk4a0$hg9$3@inews.gazeta.pl...

    > Orientujesz sie moze czy gdzies w sieci jest komentarz do tego artykulu?

    szukalem na google i doszedlem do tego ze to byla inicjatywa Kwasniewskiego,

  • 48. Data: 2006-01-05 22:01:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Przemek R...
    [###p...@t...gaz
    eta.pl.###]
    napisał:
    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:dpk4a0$hg9$3@inews.gazeta.pl...
    > szukalem na google i doszedlem do tego ze to byla inicjatywa
    > Kwasniewskiego,

    I co to zmienia? Nie spotkałem się z komentarzem w sieci.

  • 49. Data: 2006-01-05 22:03:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przemek R...
    > [###p...@t...gaz
    eta.pl.###]
    .pl> napisał w
    > artykulu?
    >
    > I co to zmienia?

    no nic, to jedyna informacja na ktora sie natknalem odnosnie tego art,

    P.

  • 50. Data: 2006-01-06 09:52:23
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    ath wrote:

    > Podasz podstawę prawną swojego twierdzenia - czy magiel?
    >
    > Ath.

    Może cennik wystarczy?
    Bo MS office pro 2003, jak pisałem to ponad 1000 zl, a sam nosnik mozna
    kupic za 100-150.
    Po co miałby ktoś kuppwać program, jeżeli w środku jest CD, książka i
    pudełko? Czym to się różni?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/