  • 1. Data: 2006-01-03 23:43:08
    Temat: umowa o dzielo a rejsetracja w UP - ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    mam pytanie, będę mieć rozprawę w sądzie. Potrzebuje przepisu mówiącego, że
    osoba mająca umowę o dzieło, choćby na 1 zł miesięcznie nie ma prawa
    zarejestrowac się jako osoba bezrobotna w UP, a tym samym mieć ubezpieczenie
    zdrowotne.

    Dzięki. J.

  • 2. Data: 2006-01-04 06:19:08
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > osoba mająca umowę o dzieło, choćby na 1 zł miesięcznie nie ma prawa

    Hmm... umowa o dzielo... 1 zl miesiecznie... to mi przypomina dawna
    sprawe... automatem umowa o dzielo, a raczej zlecenie - staje sie umowa o
    prace? :) Bo tak normalnie, to AFAIK w Um. o Dz. placisz za zrobienie czegos
    jednorazowo lub ratami i koniec.. nie ma czegos takiego jak ryczalt
    miesieczny... nawet w UmZlec jest z tym problem;) Ale moze ktos, kto sie
    bardziej na tym prawie zna i wypowie..

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 3. Data: 2006-01-04 07:15:09
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Wed, 4 Jan 2006 00:43:08 +0100, Joanna napisał(a):

> [...]
    > osoba mająca umowę o dzieło, choćby na 1 zł miesięcznie nie ma prawa
    > zarejestrowac się jako osoba bezrobotna w UP, a tym samym mieć ubezpieczenie

    Art. 2 ust. 2 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl