  • 1. Data: 2005-11-30 17:34:33
    Temat: Współwłaściciel auta i egzekucja komornicza.
    Od: "piotr" <p...@p...pl>

    Witam!
    Czy jak samochód jest zapisany na dwie osoby. Wobec jednej z nich przebiega
    egzekcja komornicza. Czy w takim wypadku samochód też może zająć komornik?
    Piotr

  • 2. Data: 2005-11-30 18:42:35
    Temat: Re: Współwłaściciel auta i egzekucja komornicza.
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    piotr napisał(a):
    > Czy jak samochód jest zapisany na dwie osoby. Wobec jednej z nich przebiega
    > egzekcja komornicza. Czy w takim wypadku samochód też może zająć komornik?

    tak, ale sprzedać może tylko udział dłużnika

    KG

  • 3. Data: 2005-11-30 19:02:04
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przebiega
    > egzekcja komornicza. Czy w takim wypadku samochód też może zająć komornik?

    A dlaczego nie ???
    Dlaczego ma czekać aż sprzedaż samochód ???

  • 4. Data: 2005-11-30 20:05:30
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Użytkownik "piotr" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > przebiega
    > >

    > A dlaczego nie ???
    > Dlaczego ma czekać aż sprzedaż samochód ???

    A skąd wydedukowałeś ze on chce sprzedać samochód. On się pyta czy jak mu
    komornik zabierze to będzie go dalej miał. Tomek

  • 5. Data: 2005-12-01 15:58:41
    Od: t...@p...onet.pl

    > tak, ale sprzedać może tylko udział dłużnika

    Czyli w praktyce nic nie moze bo ja mam np 80% u aucie
    a hipotetyczny dłuznik 20% i w takim wypadku komornik sprzeda
    samochód i zwróci mnie 80 % wartosci ? kto bedzie to wyceniał ?
    a jak wogule nie mam zamiaru sie pozbyc samochodu ?

  • 6. Data: 2005-12-01 22:48:13
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    t...@p...onet.pl napisał(a):
    > Czyli w praktyce nic nie moze bo ja mam np 80% u aucie
    > a hipotetyczny dłuznik 20% i w takim wypadku komornik sprzeda
    > samochód i zwróci mnie 80 % wartosci ?

    bez zgody drugiego współwłaściciela komornik może sprzedać tylko te 20%
    o ile znajdzie kupca...

    KG

  • 7. Data: 2005-12-02 15:21:20
    Od: t...@p...onet.pl

    > bez zgody drugiego współwłaściciela komornik może sprzedać tylko te 20%
    > o ile znajdzie kupca...

    Tylko jak sprzeda 20% niewykonalne ..