  • 1. Data: 2008-07-02 21:35:17
    Temat: [Wspólnota mieszkaniowa] Wzór zaskarzenia uchwaly ?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Szukam sensownego wzoru zaskarżenia uchwały o planie gospodarczym do sądu.

    Oczywiście każda sprawa jest inna w szczegółach, ale mam na mysli generalne ramy.

    Uchwała o planie gospodarczym obciaza wszelkimi kosztami utrzymania samodzielnego
    lokalu garazowego będącego
    współwłasnością wiekszości (ale nie wszystkich) wszystkich właścicieli, także
    nieposiadających udziału w garazu, tak
    jakby garaz był częścią wspólną nieruchomości (a nie jest).
    THX

  • 2. Data: 2008-07-03 04:35:08
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    Tu poszukaj_popytaj - http://www.wspolnota.net.pl/

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Są cztery gatunki ludzi: tacy którzy siedzą cicho i nic nie robią,