  • 11. Data: 2004-09-26 07:42:37
    Temat: Re: Wredna teściowa
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 26 wrz o godzinie 08:36, na pl.soc.prawo, J.A. napisał(a):

    > Uporządkujmy sprawy, bo się bałagan potężny zrobił:

    Bo sam zabałaganiłeś - należało przeczytać posta z trzy razy skoro go nie
    zrozumiałeś za pierwszym razem.

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, że to zainteresowany płaci,

    Ponieważ to ON dzwoni do swoich dzieci które przeprowadziły się z matką do
    domu który jest jej wspołwłasnością, a gdzie teściowa /matka żony/ ma swój
    telefon.

    > skoro telefon jest zapisany na teściową, czyli to teściowa płaci rachunki

    No i chyba tak powinno być - nie sądzisz?
    Chcesz by np. za Ciebie płacił rachunki Gotfryd czy też np. Andrzej L.??
    Teściowa płaci _swoje_ rachunki jak najbardziej prawidłowo - a za
    połączenia przy których pytający chce rozmawiać ze swoimi dziećmi - płaci
    właśnie pytający.

    > a przed chwilą była mowa o tym, że rozmowy są na koszt odbiorcy?

    Bo właśnie Gotfryd starał Ci się wyjaśnić że myślisz od dupy strony - wróć
    - że wogóle nie myślisz!

    > Czy Andrzej Lawa i RobertZ to ta sama osoba?

    Zupełnie inne adresy IP :P

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 12. Data: 2004-09-26 07:46:47
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 25 wrz o godzinie 19:55, na pl.soc.prawo, RobertZ napisał(a):

    > Sytuacja jest następująca:
    > Jestem w trakcie rozwodu, żona z dziećmi wyprowadziła się do domu który jest w
    > połowie jej własnością.
    ^^^
    Tylko jej, czy może Wasz? ;)
    Wiesz małżeństwo, wspólność itp. itd.
    Chyba że intercyza, bądź to majątek sprzed ślubu......

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 13. Data: 2004-09-26 07:47:48
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > A Ty masz pomroczność jasną?
    > Przecież opłaty za połączenie pokrywa osoba inicjująca połączenie ze
    swojej
    > stacji abonenckiej a nie osoba do której się dzwoni. Czyli koszty ponosi
    > pytający a nie teściowa.

    a moze dzwoni na koszt abonenta? wiec najukochansza tesciowa po jakims
    czasie moze sie wkurzyc, no i nie wiemy co on tam wygaduje do niej

    --
    dropzone

  • 14. Data: 2004-09-26 07:49:34
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, że to zainteresowany płaci, skoro telefon
    > jest zapisany na teściową, czyli to teściowa płaci rachunki, a przed chwilą
    > była mowa o tym, że rozmowy są na koszt odbiorcy?

    Misiu, gdzie Robert Z napisal ze rozmowy sa na koszt odbiorcy?
    Obserwuje te niesamowita erupcje wlasnych nadinterpretacji
    ze strony kilku osob.

    > Czy Andrzej Lawa i RobertZ to ta sama osoba?

    Dopisz jeszcze mnie do listy!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 15. Data: 2004-09-26 07:56:03
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Sun, 26 Sep 2004 09:42:37 +0200, na pl.soc.prawo, Artur Ch. napisał(a):

    > Bo właśnie Gotfryd starał Ci się wyjaśnić że myślisz od dupy strony - wróć
    > - że wogóle nie myślisz!

    Myśl człowieku - to nie boli.
    Jeżeli dzwoni na koszt odbiorcy, to znaczy że dzwoni na koszt tego, na kogo
    zarejestrowany jest telefon.
    A na kogo jest zarejestrowany?

    --
    J.A.

  • 16. Data: 2004-09-26 07:59:31
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Sun, 26 Sep 2004 09:49:34 +0200, na pl.soc.prawo, rezist.com napisał(a):

    > Misiu, gdzie Robert Z napisal ze rozmowy sa na koszt odbiorcy?

    Misiu, a umiesz czytać tekst?
    Czy ja napisałem, że to Robert Z napisal ze rozmowy sa na koszt odbiorcy?
    Jeżeli nie, to powtórzę jeszcze raz co napisałem:
    przed chwilą była mowa o tym, że rozmowy są na koszt odbiorcy.
    Przejrzyj wątek jeszcze raz, a znajdziesz kto o tym pisał.

    --
    J.A.

  • 17. Data: 2004-09-26 08:02:39
    Od: Lukasz <s...@f...onet.pl>

    Witam,

    W liscie datowanym 26-09-2004 <mid:wss9ld9rsdq2$.dlg@elektro-instal.com>
    Artur(s...@r...pbz)napisal(a):

> [...]

    AC> stacji abonenckiej a nie osoba do której się dzwoni. Czyli koszty ponosi

    Uwazasz ze tesciowa nie ponosi zadnych kosztow?! Abonamentu nie musi
    placic?
    Powiedz mi jak to mozna zrobic, bo ja tez mam telefon TP z ktorego nie
    dzwonie, tylko dzwonia do mnie, a mam koszty. Wytlumacz mi jak, bo
    mnie chyba zacmilo ze nie wiem.
    Tesciowa ma telefon dla wlasnych potrzeb i placi za niego abonament,
    wiec ma prawo uzytkowac jak jej sie podoba.

    --
    Pozdrawiam,
    Lukasz mailto:s...@f...onet.pl

    Zalaczniki:
    1) <none>

  • 18. Data: 2004-09-26 08:08:32
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Sun, 26 Sep 2004 09:56:03 +0200, na pl.soc.prawo, J.A. napisał(a):

    OK. Nie miałem racji.
    Facet płaci za połączenie.
    O ile nie jest natrętny, ma prawo dzwonić.

    --
    J.A.

  • 20. Data: 2004-09-26 09:35:50
    Od: "Misiu" <l...@s...pl>

    Użytkownik "dropzone" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > swojej
    >
    > a moze dzwoni na koszt abonenta? wiec najukochansza tesciowa po jakims
    > czasie moze sie wkurzyc, no i nie wiemy co on tam wygaduje do niej

    A może dzwoni przez o700 na koszt teściowej?