  • 1. Data: 2004-09-25 16:33:48
    Temat: Koszulki POLICJA - legalnie?
    Od: "WAPNO" <d...@m...pl>

    Witam, czy legalna jest sprzedaż koszulek z napisami policja, fbi itp. itd?
    Na allegro jest takich dużo jednak nie wiem czy można sprzedawać. Nosić w
    miejscu publicznym ponoć nie wolno.
    Pozdro
    WAPNO

  • 2. Data: 2004-09-25 16:37:00
    Temat: Re: Koszulki POLICJA - legalnie?
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    WAPNO napisał(a):

    > Witam, czy legalna jest sprzedaż koszulek z napisami policja, fbi itp. itd?
    > Na allegro jest takich dużo jednak nie wiem czy można sprzedawać. Nosić w
    > miejscu publicznym ponoć nie wolno.

    czyzbym mial ostrzec kolege? chodzi sobie on w tego typu koszulkach po
    szkole, ulicy czy innym osiedlu i jeszcze nikt sie nie doczepil...

    --
    eh... wysluzyl sie juz stary sig moj przez dokladnie caly rok...
    znudzil mi sie...

  • 3. Data: 2004-09-25 16:59:00
    Od: "WAPNO" <d...@m...pl>

    Użytkownik "Drwal" <z...@d...sie> napisał:
    > czyzbym mial ostrzec kolege? chodzi sobie on w tego typu koszulkach po
    > szkole, ulicy czy innym osiedlu i jeszcze nikt sie nie >doczepil...

    No bo pewnie i się nie będą czepiać :). Ale mi chodzi jak to wygląda z
    punktu widzenia prawa, a nie praktyki.

  • 4. Data: 2004-09-25 20:45:12
    Od: Slawek <s...@o...pl>

    WAPNO wyrzeźbił:

> [...]
    > itd? Na allegro jest takich dużo jednak nie wiem czy można sprzedawać.
    > Nosić w miejscu publicznym ponoć nie wolno.

    Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1398

    § 2. 1. Wprowadza się zakaz używania przez osoby nie będące policjantami
    munduru policyjnego i jego części, o których mowa w § 1, chociażby nawet
    zostały one pozbawione oznak policyjnych.

    pozdro

  • 5. Data: 2004-09-25 22:00:36
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Slawek napisał:
> [...]
    > munduru policyjnego i jego części, o których mowa w § 1, chociażby nawet
    > zostały one pozbawione oznak policyjnych.

    którą częścią munduru policyjnego jest czarny t-shirt z bialym napisem
    POLICJA?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2004-09-26 05:14:34
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > którą częścią munduru policyjnego jest czarny t-shirt z bialym napisem
    > POLICJA?

    Górna.:)
    http://www.przepisy.e-box.pl/prawo/02_3_29/02_3_29.h
    tm

    bogen

  • 7. Data: 2004-09-26 06:52:15
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Bogen* [ Bogen07@tnij_to_poczta.fm ] napisał(a):

    > Górna.:)
    > http://www.przepisy.e-box.pl/prawo/02_3_29/02_3_29.h
    tm

    o rany... ale to jeszcze szczegolowo zapisane... :P
    a jak sie sprawa ma ze straza graniczma, woprem, straza pozarna i
    ochrona?

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 8. Data: 2004-09-26 08:27:42
    Od: "Andan" <...@...x>

    > § 2. 1. Wprowadza się zakaz używania przez osoby nie będące policjantami
    > munduru policyjnego i jego części, o których mowa w § 1, chociażby nawet
    > zostały one pozbawione oznak policyjnych.

    A co prawo mowi na temat uzywania znakow/slow na ubraniu charakterystycznych
    dla organow z innego panstwa ? Czyli gdybym np. sobie znak FBI wydrukowal na
    koszulce, badz CIA , itp.
    Tez jest to nielegalne?
    Sa to sluzby federalne (FBI) czyli jak najbardziej policja, z tym ze z
    innego kraju...

    A.

  • 9. Data: 2004-09-26 11:09:53
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Andan" <...@...x> napisał w wiadomości news:2rncs1F1bucq9U1@uni-berlin.de...

> [...]
    > dla organow z innego panstwa ? Czyli gdybym np. sobie znak FBI wydrukowal na

    Nie.

    > Sa to sluzby federalne (FBI) czyli jak najbardziej policja, z tym ze z
    > innego kraju...

    http://www.przepisy.e-box.pl/prawo/ustawa.htm#2

    bogen

  • 10. Data: 2004-09-26 11:59:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WAPNO" <d...@m...pl> napisał w wiadomości

    Sprzedawać na pewno wolno. Co do noszenia, to wałkowaliśmy kiedyś w związku
    z kurtkami WOPR. Przejrzyj archiwum. W skrócie nie można nosić w
    okolicznościach mogących powodować pomyłkę i w konfiguracji przypominającej
    mundur. Po domu i w miejscach niepublicznych chodzić możesz na pewno.