  • 1. Data: 2004-09-25 17:02:43
    Temat: czy to mozna zarejestorwac????
    Od: "Poczatkujacy Biznesmen" <n...@t...ee>

    Prowadze od jakiegos czasu z dobrymi wynikami pewien biznes:

    http://m-a-s.w.interia.pl/O%20mnie...htm

    Chce to rozkrecic i zarejestrowac firme. To nietypowa branza wiec chce wiedziec
    czy nikt sie nie przyczepi i pod jaki rodzaj dzialalnosci gospodarzcej to
    najlepiej podciagnac.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-25 19:43:53
    Temat: Re: czy to mozna zarejestorwac????
    Od: "Max1234" <p...@o...pl>

> [...]
    wiedziec
    > czy nikt sie nie przyczepi i pod jaki rodzaj dzialalnosci gospodarzcej to

    Ja pierdole! Ale czad!
    Gosciu, a co na śniadanko pożerasz? Snikersy?!
    ŁOJEZU!!!!

    :o/

  • 3. Data: 2004-09-26 12:03:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Poczatkujacy Biznesmen" <n...@t...ee> napisał w wiadomości

    Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne.

    Usługi - lizanie
    Handel - sprzedaż używanych slip
    Produkcja - używanie slip

  • 4. Data: 2004-09-26 14:40:30
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne.
    >
    > Usługi - lizanie
    > Handel - sprzedaż używanych slip
    > Produkcja - używanie slip

    ja to troche inaczej zrozumiealem. On sprzedaje znoszone buty do
    polizania.
    Czyli lizac to sobie bedzie osoab ktora je kupi.

    Handel tak, ale produkcja? on ich nie produkuje, "znoszenie" to chyba
    usluga :)

    P.

  • 5. Data: 2004-09-26 15:57:44
    Od: "Immona" <n...@n...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:cj6l3f$cp1$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Czyli lizac to sobie bedzie osoab ktora je kupi.
    >
    > Handel tak, ale produkcja? on ich nie produkuje, "znoszenie" to chyba

    To by byla usluga, jakby klient mu przynosil te buty do przerobienia. A on
    je przeciez chyba sam kupuje. To jest przetworstwo.

    :D

    I.