  • Data: 2018-01-04 21:12:18
    Temat: Re: Wpisali prawnika do rejestru dłużników
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1,wpisali-prawnika-do-rejestru-dluznikow-za-cudze-gr
    zechy-teraz.html

    Mnie pod tym linkiem wyskakuje "nieznany błąd".
    1,wpisali-prawnika-do-rejestru-dluznikow-za-cudze-gr
    zechy-teraz.html

    Teraz dało się odczytać. Dziwne to jakieś. PESEL zawiera tzw. cyfrę
> [...]
    > ta sama osoba błędnie dane wprowadziła do bazy i je zgłaszała je do
    > rejestru - i to jeszcze celowo błędnie. Tu akurat trudno się z
    > prokuraturą nie zgodzić.
    >
    > Prawidłowe zawiadomienie powinno dotyczyć bezprawnego przetwarzania
    > danych osobowych, bo ono ewentualnie może być przestępstwem. reszta
    > osób opierała się na tych danych i udowodnienie im umyślnego
    > przestępstwa jest nierealne. Sprawcą będzie osoba, która po powzięciu
    > za pierwszym razem informacji, że maja błąd (bo błąd mógł się
    > zdarzyć) nie podjęła działań, by dane w bazie poprawić, albo usunąć.

    Firmy takie jak easyDEBT Niestandaryzowany Sekurytyzacyjny Fundusz
    Inwestycyjny Zamknięty z siedzibą w Warszawie to główni klienci e-sądu.
    Najczęściej kryją się pod nazwą: ,,niestandaryzowany sekurytyzacyjny
    fundusz inwestycyjny" lub jakoś podobnie. To szczególne fundusze
    inwestycyjne, które emitują papiery wartościowe - certyfikaty
    inwestycyjne - i w ten sposób gromadzą środki, by skupować długi. Z
    inwestycjami w klasycznym tego słowa znaczeniu dużo wspólnego nie mają.
    Raczej inwestują w skup długów. Jedna z nich - Intrum Justitia Debt Fund
    1 Fundusz Inwestycyjny Zamknięty Niestandaryzowany Fundusz
    Sekurytyzacyjny - przez ostatnie cztery lata przesłała do e-sądu prawie
    749 tys. pozwów. - To owe firmy i komornicy dzięki przyspieszeniu
    procedury zarabiają pieniądze - mówi Lech Obara, radca prawny pomagający
    osobom, przeciwko którym toczą się postępowania komornicze. -
    Windykatorzy mogą hurtowo pchać pozwy do sądu, a potem komornicy -
    masowo wszczynać egzekucje. A każda egzekucja to dla nich zysk. Problem
    w tym, że mogą to być niby-długi wynikające z umów, w które klienci
    zostali wkręceni przez telefon lub przez Internet
    http://www.eurogospodarka.eu/wkreceni-w-niby-dlugi

    --
    animka