  • Data: 2018-01-05 16:57:45
    Temat: Re: Wpisali prawnika do rejestru dłużników
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-01-18 o 21:02, Michal Jankowski pisze:
    > Nie dotyczy. Z całą pewnością takie same pesele nie różnią się jedną cyfrą.

    Pewny jesteś? Pytam, a nie neguję. PESEL składa się z 6 cyfr
    wynikających z daty urodzenia, trzech kolejnych dla danego dnia,
    parzystej / nieparzystej zależnej od płci i cyfry kontrolnej obliczanej
    z tych poprzednich. O ile nie ma możliwości, by ostatnia cyfra dla
    pozostałego numeru takiego samego wyszła inna, to mam wątpliwości, czy
    nie ma teoretycznie możliwości, by zmiana jakiejś tam cyfry w pozostałej
    części dała tę samą cyfrę kontrolną.