  • 11. Data: 2007-05-08 08:08:17
    Temat: Re: Wjazd na posesje
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Niestety nie mozna ot tak sobie zrobic mostku - wszelkie formalnosci i
    > pozwolenia zajmuja troche czasu.

    Zacznij załatwiać sprawę od końca - czyli od budowy mostku. Będzie szybciej!

    +inż.leva+

  • 12. Data: 2007-05-08 08:10:23
    Od: "Piotr" <p...@t...pl>

    > Zacznij załatwiać sprawę od końca - czyli od budowy mostku. Będzie
    > szybciej!

    I zaplace kare - chcialem tak zrobic ale niestety nie mozna ;-(

    Piotr

  • 13. Data: 2007-05-08 08:14:22
    Od: "Janina WALLA" <w...@w...pl>

    > I zaplace kare - chcialem tak zrobic ale niestety nie mozna ;-(

    To poproś grzecznie sonsiada o odpłatne i tymczasowe używanie jego własności

    jana

  • 14. Data: 2007-05-08 08:31:46
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 8 May 2007 08:51:52 +0200, Piotr napisał(a):

    > Nie

    To jak uzyskałeś pozwolenie na budowę?

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 15. Data: 2007-05-08 08:46:28
    Od: "Piotr" <p...@t...pl>

    > To jak uzyskałeś pozwolenie na budowę?

    Moze troche opisze sytuacje bo dostaje dziwne odpowiedzi.
    Kupilem dzialke iles tam lat temu z dojazdem i droga dojazdowa do dzialki.
    Wybudowalem dom i tam mieszkam. Kilka lat temu sasiad stwierdzil, ze droga
    jest jego i mam jej nie uzywac. Sprawe oddalem do Sadu i niestety przegralem
    (niestety taka jest rzeczywistosc jak idzie sie na rozprawe bez adwokata a
    druga strona go ma ;-( ). Sad uznal, ze droga jest w calosci sasiada. W taki
    wiec sposob zostalem z dzialka bez dojazdu.

    Piotr

  • 16. Data: 2007-05-08 08:47:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr wrote:

    > Nie

    To jakim cudem dostałeś pozwolenie na budowę, skoro nie masz dojazdu do
    posesji?

  • 17. Data: 2007-05-08 09:03:57
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > I zaplace kare - chcialem tak zrobic ale niestety nie mozna ;-(

    Jak sąsiad doniesie to tak, a jak nie to zanim skumają Ty już będziesz miał
    i mostek i zezwolenia.

    +inż.leva+

  • 18. Data: 2007-05-08 09:37:21
    Od: "Piotr" <p...@t...pl>

    > To jakim cudem dostałeś pozwolenie na budowę, skoro nie masz dojazdu do
    > posesji?

    Patrz post powyzej.

    Piotr

  • 19. Data: 2007-05-08 10:23:44
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    | Patrz post powyzej.

    W poscie powyżej stwierdzasz ze droga nie jest Twoja tylko sasiada - tak
    stwierdził sąd.
    Wiec albo dogadasz się z sąsiadem albo wybudujesz mostek. Zastanów się co
    Cię taniej wyjdzie.

  • 20. Data: 2007-05-08 10:26:43
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 8 May 2007 10:14:22 +0200, Janina WALLA napisał(a):

    > To poproś grzecznie sonsiada o odpłatne i tymczasowe używanie jego własności
    ^^^^^^^^
    Powiadasz że macie - jako notariusze - ogromne koszty ... nie dziwię się po
    powyższym :P

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"