  • 1. Data: 2007-05-07 12:18:23
    Temat: wyrok a krk
    Od: "Waldek" <b...@w...pl>

    mam pytanie po jakim czasie od wyroku prawomocnego tam trafiam
    Waldek

  • 2. Data: 2007-05-07 16:45:21
    Temat: Re: wyrok a krk
    Od: mauser50 <m...@-...com>

    Waldek pisze:
    > mam pytanie po jakim czasie od wyroku prawomocnego tam trafiam
    > Waldek

    Witam
    Powinienieś tam trafić bezpośrednio po uprawomocnieniu się wyroku

    Z powaważaniem mauser50

  • 3. Data: 2007-05-07 19:18:40
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Mon, 07 May 2007 18:45:21 +0200, mauser50 napisał(a):

    > Witam
    > Powinienieś tam trafić bezpośrednio po uprawomocnieniu się wyroku

    ale z powodu niskich płac osób wklepującyh dane... ot i PL cała...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net

  • 4. Data: 2007-05-07 20:08:58
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > mam pytanie po jakim czasie od wyroku prawomocnego tam trafiam

    Okolo miesiaca.

    Cezar