  • 21. Data: 2007-05-08 10:32:17
    Temat: Re: Wjazd na posesje
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 8 May 2007 10:46:28 +0200, Piotr napisał(a):

    > Moze troche opisze sytuacje bo dostaje dziwne odpowiedzi.

    Bynajmniej nie z mojej strony.

    > Kupilem dzialke iles tam lat temu z dojazdem i droga dojazdowa do dzialki.

    Ale gdzie jest ta wzmianka o tej "dojazdówce"?

    > Wybudowalem dom i tam mieszkam.

    Na etapie uzyskiwania pozwolenia na budowę musi być ustanowiona droga
    dojazdowa.
    Bo jak tam na boga dowoziłeś materiały, towary?

    > Kilka lat temu sasiad stwierdzil, ze droga jest jego i mam jej nie uzywac.
    > Sprawe oddalem do Sadu i niestety przegralem

    Nie wierzę że MOGŁEŚ przegrać sprawę w sytuacji kiedy to droga jest
    dojazdowa do posesji.

    > Sad uznal, ze droga jest w calosci sasiada. W taki wiec sposob zostalem
    > z dzialka bez dojazdu.

    A co na to sąd drugiej instancji?
    Bo zakładam że, już z papugą, złożyłeś odwołanie?

    Do tego analfabety co mieni się oooogromnymi kosztami notariuszy ;))) i
    popełnia dziecięce błędy ortograficzne - kij cię obchodzi czy pytający chce
    dojeżdzać furmanką, samochodem, rowerem czy piechotą - ma mieć dostęp do
    działki i basta.

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 22. Data: 2007-05-08 10:33:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr wrote:

    > Sadu i niestety przegralem (niestety taka jest rzeczywistosc jak idzie
    > sie na rozprawe bez adwokata a druga strona go ma ;-( ). Sad uznal, ze
    > droga jest w calosci sasiada. W taki wiec sposob zostalem z dzialka bez
    > dojazdu.

    To, że jest jego, to nie ma znaczenia. Wnosi się o ustalenie drogi
    koniecznej i wpisanie służebności do KW.

    Uproszczone: http://pl.wikipedia.org/wiki/Droga_konieczna

  • 23. Data: 2007-05-08 11:53:36
    Od: "Piotr" <p...@t...pl>

    > To, że jest jego, to nie ma znaczenia. Wnosi się o ustalenie drogi
    > koniecznej i wpisanie służebności do KW.

    Dzieki za konkretna odpowiedz.

    pozdrawiam
    Piotr