  • 21. Data: 2010-09-09 09:00:24
    Temat: Re: Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Nie wiemy czy nie ma, nie wiemy czy ma ;) wiemy, że mówi, że nic nie ma

    nie mam. cos tam posiadam ale na pewno nie niesplacony dlug ;)

  • 22. Data: 2010-09-09 09:13:40
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał

    > nie mam. cos tam posiadam ale na pewno nie niesplacony dlug ;)

    Ale po co się tak tłumaczysz? Wzbudzasz tylko niepotrzebne podejrzenia ;-)

  • 23. Data: 2010-09-09 09:25:17
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mordzia" <m...@n...pl>

    > Takim samym jak wcześniej

    Czyli?

  • 24. Data: 2010-09-09 09:25:45
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    > Użytkownik "Mordzia" <m...@n...pl>

    > Istnieje tysiąc sposobów

    Podaj chociaż 100 :)

  • 25. Data: 2010-09-09 10:06:09
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mordzia" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał

    > Ale po co się tak tłumaczysz? Wzbudzasz tylko niepotrzebne podejrzenia ;-)

    ale ja na prawde nie mam z tym nic wspolnego, uwierzcie mi!!! proszę :) :)

  • 26. Data: 2010-09-09 10:53:14
    Temat: Re: Windykator z jakiej? kancelarii do mnie wydzwania...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    wromek napisa?(a):

    [...]

    > ale ja na prawde nie mam z tym nic wspolnego, uwierzcie mi!!! prosze :) :)

    Przecież masz ;) użytkujesz podany przez dłużnika numer telefonu ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...